اخبار داغ

وقتی نقشه های دشمنان نقش بر آب می شود؛

از تابستان داغ خیالی تا زمستان آرام واقعی!

از تابستان داغ خیالی تا زمستان آرام واقعی!
فشارهای روانی، اقتصادی و عملی را دشمنان از آغاز سال در دستور کار داشتند به‌طوری‌که بر اساس برنامه‌ریزی خودشان قرار بود امسال تابستان داغ راه بیندازند و تمرکز اصلی نیز بر روی بازار و اصناف بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،همه چیز نوید روزهای ناآرام و متشنج را می داد، هر روز فشارهای روانی و رسانه ای افزایش پیدا می کرد و بازار نیز روز به روز متلاطم تر می شد.
مشاوران رئیس جمهور آمریکا با دقت تمام تحولات کشور را رصد می کردند و خروجی این مشاوره ها در توئیت های ترامپ قابل مشاهده بود.
البته تنها عامل نابسمانی بازار در روزهای آغازین تابستان این ها نبود چرا که در بدنه بانک مرکزی و در راس مدیریت های این نهاد دولتی افرادی  بر مسند کار قرار داشتند که هدفشان نه تنها کنترل و آرامش بازار نبود بلکه می خواستند با برهم زدن آرامش خود از این تلاطم بهره برده و سود کنند.
جو شدید روانی به طوری سنگین بود که موجب شده بود بازاریان نه تنها اجناس خود را نفروشند بلکه در بسیاری از مواقع آن ها را در انبارهای خود نگه دارند.
فروشگاه های زنجیره ای مملو از خریداران مواد غذایی بود به طوری که انگار قرار است کشور در یک قحطی چند ساله گرفتار شود، این رفتارها موجب شده بود که دشمنان نظام به خصوص سران کشورهای آمریکا ، اسرائیل و عربستان بیشتر به عملی شدن نقشه های خودشان خوش بین باشند.
دشمن به دنبال ناامن کردن بازار بود
غلامرضا حسن‌پور مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان در گفتگو با خبرنگار قم فردا  بابیان این که تمرکز اصلی دشمنان در ماه های گذشته بر روی بازار و اصناف بود، گفت: هوشیاری کسبه و بازار دشمنان را ناکام گذاشت.
وی با اشاره به جنگ اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری اشاره کردند دشمنان نظام و در رأس آن‌ها استکبار جهانی می‌خواهد در 3 مرحله پروژه خود را پیاده کنند.
حسن‌پور ادامه داد: فشارهای روانی، اقتصادی و عملی را دشمنان از آغاز سال در دستور کار داشتند به‌طوری‌که بر اساس برنامه‌ریزی خودشان قرار بود امسال تابستان داغ راه بیندازند و تمرکز اصلی نیز بر روی بازار و اصناف بود.
وی تصریح کرد: هوشیاری بازاریان در کنار برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی مسئولان برای مقابله با محتکرین باعث شده که تمامی نقشه های دشمنان نظام نقش بر آب شود.
مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان افزود: کافی است که این روزها نگاهی به بازار بیندازیم تا به راحتی فضای آرام و امن بازار را مشاهده کنیم.

تغییرات بانک مرکزی و قاطعیت قوه قضاییه
به جرات می توان گفت دو عامل اصلی که توانست جلوی توطئه های دشمنان را بگیرد نخست تغییر در راس مدیریت بانک مرکزی و دوم برخورد قاطع و سریع با اخلاگران اقتصادی بود که به سرعت موجب ثبات و کنترل بازار شد.
در این بین کافی است که این روزها سری به بازار بزنید ، نه تنها آرامش و ثبات به بازار برگشته بلکه دیگر خبری از عدم فروش اجناس نیست.
بنرهایی بزرگی در فروشگاه ها و مغازه های عرضه لوازم خانگی نصب شده که نه تنها با اشتیاق تمام اجناس خود را می فروشند بلکه حاضر هستند آن ها را در اقساط چند ساله نیز بفروشند که خود نشان دهنده آرامش در بازار است.
در واقع باید گفت تابستان داغ خیالی دشمنان امروز جای خودش را با زمستان آرام واقعی عوض کرده و همه چیز به مانند قبل در جای خودش قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
, دشمن به دنبال ناامن کردن بازار بود,
, قم فردا,
,
,
,
,
,
, تغییرات بانک مرکزی و قاطعیت قوه قضاییه,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه