اخبار داغ

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در گفتگو با دانا:

خط میانی تیم ملی از خط دفاع قوی‌تر است/ کی‌روش آزموده میادین بزرگ است/ نباید زود قضاوت کنیم

خط میانی تیم ملی از خط دفاع قوی‌تر است/ کی‌روش آزموده میادین بزرگ است/ نباید زود قضاوت کنیم
مرتضی محصص رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا در ارتباط با نقاط قوت تیم ملی در جام ملت های آسیا اظهار داشت: نقطه قوت ما خط میانی ما است زیرا پیش از این، چندین مدافع میانی ما مثل پژمان منتظری و مرتضی پور علی گنجی مصدوم بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی محصص رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا در ارتباط با نقاط قوت تیم ملی در جام ملت های آسیا اظهار داشت: یکی از ویژگی های فوتبال این است که همه عقاید خود را دارند به همین دلیل نمی شود هر چه من می گویم درست باشد یا هر آنچه رسانه های خارجی می گویند درست باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محصص در خصوص تحلیل خود از وضعیت تیم ملی خاطر نشان کرد: من روی مطالعات خودم گفتم نقطه قوت ما خط میانی ما است زیرا پیش از این، چندین مدافع میانی ما مثل پژمان منتظری و مرتضی پور علی گنجی مصدوم بودند. به دلیل همین مصدومیت ها من معتقد بودم که خط میانی ما از خط دفاع ما قوی تر است. خط میانی تیم ملی، نقطه قوت آن در جام ملت‌های آسیاست. به نظرم خط دفاعی ایران هم سد محکمی برای رقبا است.

,

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در ادامه پیرامون اظهارات ضد و نقیض کیروش در مورد صلح و حمله مجدد به منتقدان تصریح کرد: من روی مسائل روانی زیاد اطلاعات ندارم زیرا علاقه ام به موارد فنی است. ما بعد از چندین و چند سال صاحب یک سرمربی با تجربه در کلاس جهانی شدیم. شما به کارنامه او نگاه کنید، او در اسپورتینگ، منچستر یونایتد، رئال مادرید و تیم ملی پرتغال بوده و آزموده میادین بزرگ است.

,

وی در مورد جنگ روانی سرمربی تیم ملی افزود: مربیان بزرگ دنیا هم از مباحث جنگ روانی استفاده می کنند، شاید برای آنها هم می تواند نقطه قوت باشد. زمان آن فرارسیده که از تجربه کی‎‌روش استفاده کنیم و با درایت و توانایی های او به موفقیت برسیم. کی‌روش برای ما یک فرصت است که باید از آن استفاده کنیم و نباید این فرصت را از دست بدهیم.

,

محصص درباره لزوم آرامش برای تیم ملی در جام ملت ها تاکید کرد: تیم ملی باید همیشه در آرامش باشد. تنها مساله جام ملت‌های آسیا نیست و جامعه فوتبال، تمام دست‌اندرکاران از مربیان و بازیکنان گرفته تا مسئولان فدراسیون و داوران باید همیشه به دنبال این آرامش باشند. عقیده شخصی‌ام این است که نباید زود قضاوت کنیم.

,

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در پایان درباره دستاورد سرمربی پرتغالی تیم ملی گفت: کی‌روش و مربیان پیشین تیم ملی، خدمات بزرگی به فوتبال ایران کرده‌اند.

,

آرمان صالحی  

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه