اخبار داغ

گزارش دانا از وضعیت رئال مادرید؛

قوهای سفید در سی سی یو

قوهای سفید در سی سی یو
وضعیت رئال مادرید در فصل جاری با لوپتگی خوب نبود و بعد از اخراج او پس از شکست سنگین در ال کلاسیکو و آمدن سولاری هم اوضاع بهتر نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وضعیت رئال مادرید در فصل جاری با لوپتگی خوب نبود و بعد از اخراج او پس از شکست سنگین در ال کلاسیکو و آمدن سولاری هم اوضاع بهتر نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نبض سفیدپوشان مادرید خوب نمی زند و انگار قوهای سفید در سی سی یو به سر می برند، به امید بهبود بعد از دوران نقاهت. نقاهتی که پس از اخراج لوپتگی به نظر می رساند کمی طولانی شده و تا نیم فصل طول کشیده است. رئال ۷ امتیاز با بارسا فاصله دارد.

,

 

,

همچنین این تیم در رقابت‌های لالیگا با نتیجه ۵ بر یک مغلوب بارسلونا شده است. از زمان روی کار آمدن سولاری این تیم ۵ بازی را برده، یک بازی را مساوی کرده و در باقی بازی‌ها شکست خورده است. رم قربانی بهترین بازی فصل رئال مادرید بود، اما با توجه به این که از این تیم ۸ بازیکن نامزد دریافت توپ طلا بودند، برد ۳ بر صفر مقابل رم را که کنار بگذاریم، این تیم از آنچه باید باشد فاصله زیادی دارد.

,

در این تیم با توجه به بازیکنان باید شرایط بهتر باشد. بدترین شکست اروپایی مادرید به نام سولاری ثبت شده است، شکست مقابل زسکا مسکو که در گروهش در لیگ قهرمانان آخر شد. نتیجه ضعیف دیگر هم مقابل ایبار و شکست ۳ بر صفر بود. از زمانی که سولاری سرمربی رئال شده بازیکنانش بارها دچار مشکلات عضلانی شدند.

,

بسیاری از جمله مارکو آسنسیو، گرت بیل، مارکوس یورنته، ماریانو دیاز، مارسلو و سرخیو رگولون مصدوم هستند.

,

از اولین لحظه که سولاری در رئال مادرید روی کار آمده تا همین حالا ایسکو یکی از مشکلات رئال مادرید بوده است، بدون آسنسیو یا بیل تیم نیاز شدیدی به او دارد و نمی‌تواند از او استفاده کند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه