اخبار داغ

در ۱۹ دی ماه؛

کتاب صوتی «پیغام ماهی‌ها» با حضور سردار گلعلی بابایی رونمایی می‌شود

کتاب صوتی «پیغام ماهی‌ها» با حضور سردار گلعلی بابایی رونمایی می‌شود
مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) گفت: مراسم رونمایی از کتاب صوتی « پیغام ماهی‌ها»، چهارشنبه 19 دی ماه ساعت 8 صبح در مجتمع انصار با سخنرانی نویسنده ارزشی این کتاب سردار گلعلی بابایی صورت می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر کریم‌پور در گفت‌وگو با نافع با بیان اینکه کتاب پیغام ماهی‌ها سرگذشت جنگ‌های نامتقارن  سرلشگر پاسدار حاج حسین همدانی است که توسط نشر 27 محمد رسول الله و نشر صاعقه به قلم سردار گلعلی بابایی منتشر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با اشاره به گردآوری خاطرات این شهید بزرگوار از زبان همسرش افزود: فصل آخر این کتاب مجموعه خاطرات سرکار خانم نوروزی، همسر بزرگوار سردار همدانی است که تحت عنوان « آخرین پیامک» منتشر شده است.

,

مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) تصریح کرد:  این کتاب در قطع رقعی در 512 صفحه بازگویی خاطرات سردار شهید حسین همدانی از زبان خودش بوده و این کتاب به شکل اول شخص روایت شده که کل ماجرا از دوران کودکی تا مقطعی از زندگی یعنی اواخر سال 64 پیش از این در کتاب «مهتاب خین» و در خلال مصاحبه‌های حسین بهزاد با شهید همدانی منتشر شده بود و اینجا از زبان خود شهید بازنویسی شده است.

,

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در زمینه تهیه کتاب صوتی پیغام ماهی ها گفت: معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه با همکاری بسیج هنرمندان سپاه استان همدان بخش‌هایی از این کتاب ارزشمند را در همدان صداگذاری کردند.

,

کریم پور خاطرنشان کرد: مراسم رونمایی از کتاب صوتی « پیغام ماهی‌ها»، چهارشنبه 19 دی ماه ساعت 8 صبح در مجتمع انصار با سخنرانی نویسنده ارزشی این کتاب سردار گلعلی بابایی صورت می‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه