اخبار داغ

مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل:

اردبیل مقصد گردشگران آسیایی، اروپایی و آمریکایی است

اردبیل مقصد گردشگران آسیایی، اروپایی و آمریکایی است
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: عمده مسافران و گردشگران خارجی استان تبعه آذری هستند و با این وجود اردبیل مقصد سفر گردشگران کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،نادر فلاحی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران  در این اظهار داشت: ایران یکی از مقاصد اصلی سفر عراقی ها است و لازم است جهت سفر آن ها به اردبیل برنامه ریزی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: هرچند عمده سفر عراقی ها به شهر مشهد است اما جاذبه های متعدد تاریخی، فرهنگی و مذهبی می تواند اردبیل را به عنوان مقصد سفر عراقی ها تبدیل کند.

,

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: با توجه به سفر متعدد و پراکنده عراقی ها، آژانس های مسافرتی ملزم شده اند نسبت به تعریف تور و جذب گردشگران عراقی برنامه ریزی کنند.

,

فلاحی افزود: اردبیل به دلیل واقع شدن در مرز شمال غرب کشور دروازه ورود اتباع آذری و گردشگران ترکی و عراقی است که لازم است از این امکان نهایت بهره را ببریم.

,

وی با بیان اینکه این استان به لحاظ امنیت و تنوع جاذبه ها یکی از قطب های گردشگری کشور است، تصریح کرد: علاوه بر برنامه ریزی جهت رونق سفر اتباع آذری، در برنامه های جدید اداره کل رونق سفر گردشگران عراقی در دستور کار قرار گرفته است.

,

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: در وضعیت فعلی عمده مسافران و گردشگران خارجی استان تبعه آذری هستند و با این وجود اردبیل مقصد سفر گردشگران کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه