اخبار داغ

اورژانس اجتماعی اردبیل به بهره برداری می‌رسد

اورژانس اجتماعی اردبیل به بهره برداری می‌رسد
مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: پروژه اورژانس اجتماعی اردبیل سال آینده به بهره برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،بهزاد ستاری، مدیر کل بهزیستی استان اردبیل صبح امروز در بازدید استاندار اردبیل از پروژه های در دست اجرای بهزیستی افزود:پروژه اورژانس اجتماعی اردبیل ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در زمینه کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به مردم استان خدمات ارائه خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی در بازدید از مرکز توانبخشی نگهداری معلولین ذهنی حضرت ابوالفضل (ع) نیز تصریح کرد: این پروژه در ۱۱هزار متر مربع و با کمک خیرین و مردم استان اردبیل ساخته می‌شود که فاز اول این پروژه افتتاح شده و توانسته ۱۰۰ نفر از معلولین استان را نگهداری کرده و به آنان خدمات توانبخشی ارائه کنند.

,

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: با افتتاح طبقه فوقانی این مرکز خدماتی همچون پزشکی، دندانپزشکی، فیزوتراپی، کاردرمانی و شنوایی و بینایی سنجی علاوه بر معلولین استان و خانواده هایشان به خانواده‌های نیازمند استان اردبیل نیز خدمات ارائه خواهد شد.
ستاری ادامه داد: ۳۰ مرکز پایگاه سلامت اجتماعی در سراسر استان فعالیت می‌کنند که هدف از ایجاد آن‌ها شناسایی آسیب‌های محلات، شناسایی توانمندی و ظرفیت‌های افراد هر محله است.
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه