اخبار داغ

سردار غیب پرور در گفتگو با دانا:

انقلاب در 40 سالگی به بالندگی رسیده است/ مشکلات اقتصادی وجود دارد اما تجربه نشان داده این مشکلات حل شدنی است/ آینده از آن جمهوری اسلامی است

انقلاب در 40 سالگی به بالندگی رسیده است/ مشکلات اقتصادی وجود دارد اما تجربه نشان داده این مشکلات حل شدنی است/ آینده از آن جمهوری اسلامی است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همانطور که بارها گفته شده است، انقلاب اسلامی امروز بر قله افتخار ایستاده است؛ اگرچه امروز مشکل گرانی، تورم، بیکاری و ... در کشور زیاد است اما معتقد هستیم این مشکلات نیز مانند مشکلات دیگر گذرا بوده و آینده از آن انقلاب اسلامی است.
[

سردار غلامحسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص چهل سالگی انقلاب و تفاوت های آن با سال های قبل اظهار داشت: چهل سالگی در باورهای ما سن بلوغ و رشد یافتگی لحاظ می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه 40 سالگی سن به کمال رسیدن است اظهار داشت: شاید بین 38 و 40 تفاوت زیادی وجود نداشته باشد اما به سال چهلم یک نگاه بالنده وجود دارد؛ در 40 سالگی به یک رشد و بالندگی رسیده ایم که می توانیم نوید بخش آینده درخشانی برای انقلاب باشیم.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: همانطور که بارها گفته شده است، انقلاب اسلامی امروز بر قله افتخار ایستاده است؛ اگرچه امروز مشکل گرانی، تورم، بیکاری و ... در کشور زیاد است اما معتقد هستیم این مشکلات نیز مانند مشکلات دیگر گذرا بوده و آینده از آن انقلاب اسلامی است.

,

غیب پرور با بیان اینکه آینده از آن فرزندان این مرز و بوم است گفت: اگرچه همه اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به یک اندازه محقق نشده است اما خوشحالیم که اکنون انقلاب ما به یک دوران پختگی رسیده و مطمئن هستیم این انقلاب تا تحقق همه اهداف به کار خود ادامه خواهد داد.

,

انتهای پیام/ط

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه