اخبار داغ

افزایش 32 درصدی پرداخت زکات در اردبیل

افزایش 32 درصدی پرداخت زکات در اردبیل
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: پرداخت زکات در اردبیل نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از افزایش ۳۲ درصدی برخوردار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر، حسین دشتی ظهر سه‌شنبه در تشریح میزان پرداخت زکات در استان اردبیل در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۳ میلیارد ریال زکات پرداخت شده که برای حمایت از نیازمندان و مددجویان کمیته امداد در محل‌های مورد نظر صرف گردیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: اولویت هزینه کرد زکات در امور مرتبط با فقرا و نیازمندان بوده تا در راستای برطرف سازی مشکلات اساسی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد اقدام شود.
,
 
,
 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از پنج هزار خانوار از طریق زکات پرداختی مورد رسیدگی قرار گرفته و با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده مبالغ مورد نظر در اختیار سرپرستان خانواده‌ها قرار گرفته است.
,
 
,
دشتی ادامه داد: بیش از دو هزار و ۷۰۰ مددجوی اردبیلی با دریافت کمک‌های مادی از طریق زکات نیازهای خود را برطرف می‌کنند و برای توجه به نیازهای مددجویان ترویج هر چه مناسب فرهنگ زکات در جامعه مورد تاکید بوده و در این راستا به فرهنگسازی مطلوب رسانه‌ها نیازمندیم.
,
 
,
به گفته وی برای مددجویانی که به خدمات درمانی نیاز دارند تا کنون بیش از سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده و برای ۱۹ نوعروس تحت حمایت نیز کمک هزینه‌های تامین جهیزیه فراهم گردیده است.
,
 
,
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل اضافه کرد: در مدت اخیر یک زندانی جرائم غیرعمد نیز با بهره‌گیری از مبالغ زکات پرداختی کمیته امداد استان اردبیل آزاد شده و ۱۱ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال نیز برای پروژه‌های عام المنفعه هزینه شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه