اخبار داغ

وزیر اطلاعات تاکید کرد:

اسماعیل بخشی در دوران بازداشتش شکنجه نشده است

اسماعیل بخشی در دوران بازداشتش شکنجه نشده است
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طبق توضیحات وزیر اطلاعات به هیچ وجه اسماعیل بخشی کارگر کارخانه نیشکر هفت تپه شکنجه نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر  علی نجفی خوشرودی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این جلسه با حضور وزیر اطلاعات و همکارانش برای بررسی ادعاهای اسماعیل بخشی مبنی بر شکنجه در دوران بازداشت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: وزیر اطلاعات و مدیران وزارت اطلاعات ضمن ارائه گزارشی از روند و اقداماتی که منجر به بازداشت و دستگیری آقای بخشی شد تاکید کردند که به هیچ وجه این فرد در دوران بازداشت وزارت اطلاعات شکنجه نشده است.
,
 
,
نجفی افزود: وزیر اطلاعات تاکید کرد که کار اطلاعاتی با قاطعیت و در عین حال با حفظ حرمت افراد انجام می‌شود.
,
 
,
به گفته وی، در این جلسه اعضای کمیسیون بر ضرورت تفکیک اقدامات ضد امنیتی با پیگیری مطالبات صنفی اهتمام به رفع زمینه‌های پیدایش نارضایتی اجتماعی از طریق کاهش مشکلات کارگران و ضرورت تنویر افکار عمومی تاکید کرد.
,
 
,
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که در بخش دیگری از جلسه وزیر دفاع و معاونانش حضور پیدا کردند و گزارشی از بودجه وزارت دفاع در سال‌های ۹۶ و ۹۷ را ارائه کرده و وضعیت بودجه این وزارتخانه در سال آینده مورد بررسی قرار گرفت.
,
 
,
به گفته نجفی، در این جلسه اعضای کمیسیون بر ضرورت تقویت بنیه دفاعی کشور و اهتمام ویژه به معیشت کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح تاکید کرد.
,
 
,
اسماعیل بخشی کارگر کارخانه نیشکر هفت تپه است که در جریان اعتراضات کارگران بازداشت شد و اخیرا در صفحه شخصی خود پستی درباره شکنجه در دوران بازداشتش و شنود تماس‌های تلفنی شخصی خود منتشر کرد.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه