اخبار داغ

فرمانده مرزبانی کشور :

نشست مشترک مرزبانان آذربایجان و ایران فردا در اردبیل برگزار می شود

نشست مشترک مرزبانان  آذربایجان و ایران فردا در اردبیل برگزار می شود
فرمانده مرزبانی کشور از برگزاری مشترک جشن تحویل سال نو بین ایران و جمهوری آذربایجان در نقطه صفر مرزی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، سردار قاسم رضایی عصر امروز در بدو ورود به استان اردبیل در فرودگاه پارس‌آباد اظهار داشت: خوشبختانه با تعامل مثبت و مناسبی که وجود دارد امروز مشکل خاصی را در موضوعات پروتکل امنینی مرزی بین دو کشور ایران و آذربایجان نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به همکاری و هماهنگی نزدیک و به‌روز بین دو کشور گفت: در توافقی که در سفر به باکو داشتیم مقرر شد مراسم جشن تحویل سال 98 را به صورت مشترک و همزمان در نقطه صفر مرزی با حضور مسئولان منطقه، عشایر و سفرای دو کشور برگزار کنیم.

,

فرمانده مرزبانی کشور بیان کرد: این یکی از کارهای بسیار بزرگی است که در سطح جهانی و بین‌المللی بین دو کشور که این همه مشترکات دارند، تعریف ویژه‌ای دارد و یکی از همین مشترکات مهم نیز زنده نگه داشتن سنت‌های حسنه مثل تحویل سال است که در پایان سال برگزار خواهد شد.

,

رضایی با اشاره به برگزاری نشست مشترک مرزبانان دو کشور افزود: براساس هماهنگی‌های انجام شده نشست‌های مشترکی در منطقه مشترک مرزی با حضور تمامی فرماندهان مرزبانی ایران از پلدشت گرفته تا آستارا از ایران و از نخجوان گرفته تا لنکران از کشور آذربایجان فردا برگزار می‌شود.

,

وی تصریح کرد: در این نشست به صورت دوستانه و میدانی گفت‌وگو در مورد حل و فصل موضوعاتی که اگر نیاز باشد که وارد شویم، انجام می‌شود و در این زمینه مباحث مطرح می‌شود.

,

نشست مشترک فرماندهان مرزبانی دو کشور ایران و آذربایجان از فردا به مدت دو روز در شهرستان بیله‌سوار برگزار می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه