اخبار داغ

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل خبر داد؛

تشکیل کارگاه هایی برای تحکیم خانواده در اردبیل

تشکیل کارگاه هایی برای تحکیم خانواده در اردبیل
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت:بر اساس تفاهم نامه همکاری بین استانداری اردبیل و جهاددانشگاهی استان، سلسله کارگاه‌هایی با هدف حفظ و تحکیم بنیان خانواده، مهارت‌افزایی و توانمندسازی بانوان، افزایش مشارکت توان مدیریت زنان و آشنایی با قوانین و آیین‌نامه‌های حوزه خانواده در شهرستان‌های استان در حال برگزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،کارگاه آموزشی «رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بر مبنای توسعه خانواده» صبح امروز  به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل و جهاددانشگاهی استان در شهرستان خلخال برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

در ابتدای این کارگاه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: والدین نقش مهمی در ترویج استفاده از مهارت‌های سالم زندگی و افزایش سلامت جسمی و روانی اعضای خانواده دارند.

,

فریبا محمدلو با بیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی خانواده‌ها باید به عنوان یک رویکرد تأثیرگذار در جامعه مورد توجه قرار گیرد،تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه همکاری بین استانداری اردبیل و جهاددانشگاهی استان، سلسله کارگاه‌هایی با هدف حفظ و تحکیم بنیان خانواده، مهارت‌افزایی و توانمندسازی بانوان، افزایش مشارکت توان مدیریت زنان و آشنایی با قوانین و آیین‌نامه‌های حوزه خانواده در شهرستان‌های استان در حال برگزاری است.

,

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با بیان اینکه بهداشت روان، فرایندی برای بهتر زیستن و رفاه اجتماعی است، اظهار کرد: با حضور حداکثری بانوان در این دوره‌ها و مشارکت در موضوعات مطروحه می‌توان بسیاری از مسائل و مشکلات مربوط به این حوزه را در استان برطرف کرد.

,

در ادامه این کارگاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خلخال توجه به نهادهای اجتماعی را مهم عنوان و اضافه کرد: خانواده به عنوان هسته بنیادین نظام اجتماعی، مهمترین نهاد در جامعه است که باید توجه به نیازهای آن در اولویت قرار گیرد.

,

احمد قنبری با اشاره به اینکه سلامت روانی و اجتماعی یک جامعه به سلامت بنیاد خانواده‌های آن بستگی دارد، یادآور شد: بانوان می‌توانند از این کارگاه‌ها برای افزایش سلامت، تحکیم روابط عاطفی و اجتماعی در خانواده استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه