اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی:

فتنه جدید دشمن قرار دادن مردم مقابل نظام است/ غلبه بر دشمن عزم ملی می طلبد

فتنه جدید دشمن قرار دادن مردم مقابل نظام است/ غلبه بر دشمن عزم ملی می طلبد
تحلیلگر مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه قرار دادن مردم در مقابل نظام، توطئه جدید استکبار است، گفت: دشمنان می خواهند مردم را نسبت به نظام و مسئولان بدبین کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از جهانبین نیوز، سید عبدالله متولیان یکی از یادگاران 8 سال دفاع مقدس در سی و دومین سالگرد سردار شهبد اکبر بابادی گفت: شهدا دارای آنچنان راه عزتمندی و عظمت بودند که اقتدار امروز ما مدیون شهدا و ایستادگی خانواده های آنان است.

متولیان با اشاره به تلاش ها و مجاهدت های شهدا و سردار ییلاقی در طول هشت سال دفاع مقدس، افزود: این شهید والامقام و همه شهدای ما ، هدایت‌گری جنگ را برعهده داشتند و فرماندهی کردند و اجازه ندادند؛ علی رغم تحمیل جنگ هشت ساله، چگونه جنگیدن بر ما تحمیل شود.

وی با اعلام اینکه دنیا پای شهدا و ارزش هایی که آفریدند؛ شاگردی کرد؛ یادآور شد: مجلس شهدا، تنها مجلس عزاداری نیست؛ بلکه مجلس سربلندی و اقتدار برای انقلاب و نظام است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: امروز ما با معیارهای مختلف شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس به این جایگاه رسیده ایم و با همین ملاک ها و معیارها می توانیم پیروز میدان همه جنگ های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و علمی باشیم.

متولیان افزود: برکت خون شهدا و خانواده‌های شهدا ارزش‌های والایی است؛ که نباید فراموش شوند و باید ارزش گذاری و تکریم مناسب از شهدا و خانواده های آنان به عمل آید.

این یادگار 8 سال دفاع مقدس با تاکید بر اینکه قرار دادن مردم در مقابل نظام، توطئه جدید استکبار است، گفت: دشمنان می خواهند مردم را نسبت به نظام و مسئولان بدبین کنند.

وی با تاکید بر لزوم وحدت و تلاش مضاعف برای رفع کاستی ها در جامعه اسلامی از مدیران خواست با تلاش بیشتر برای خدمت به مردم و نظام اسلامی گام بردارند.

متولیان بیان کرد:با تکیه بر داشته ها و ظرفیت های داخلی و حفظ غرور ملی همچنان در برابر دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برای غلبه بر دشمن عزم ملی می طلبد افزود: اعتقاد به ولایت فقیه و اعتقاد قوی به ارزش های اسلامی را مهمترین عامل موفقیت کشور در برابر توطئه های مختلف دشمنان عنوان کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از جهانبین نیوز، سید عبدالله متولیان یکی از یادگاران 8 سال دفاع مقدس , به نقل از جهانبین نیوز، سید عبدالله متولیان یکی از یادگاران 8 سال دفاع مقدس , جهانبین نیوز, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه