اخبار داغ

ساحل خشک بندرترکمن/تصاویر

ساحل خشک بندرترکمن/تصاویر
ساحل بندرترکمن یکی از پنج جاذبه تفریحی این شهرستان بوده که در طی سالیان اخیر به نوعی در حال نابودی است. این ساحل که زمانی پذیرای گردشگران خارجی و داخلی، انجام قایق‌سواری و تماشای غروب آفتاب بوده، این روزها حال و روز خوشی ندارد.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساحل بندرترکمن یکی از پنج جاذبه تفریحی این شهرستان بوده که در طی سالیان اخیر به نوعی در حال نابودی است. این ساحل که زمانی پذیرای گردشگران خارجی و داخلی، انجام قایق‌سواری و تماشای غروب آفتاب بوده، این روزها حال و روز خوشی ندارد.عواملی همچون احداث سدهای بسیار روی رودخانه‌هایی که منتهی به دریا می‌شوند، کاهش میزان بارندگی و کاهش آبدهی رود «ولگا» در روسیه که 70 تا 90 درصد آب خزر را تامین می‌کند، از مهم‌ترین دلایل کاهش آب دریا بوده و درپی آن خشکی را به همراه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ساحل بندرترکمن یکی از پنج جاذبه تفریحی این شهرستان بوده که در طی سالیان اخیر به نوعی در حال نابودی است. این ساحل که زمانی پذیرای گردشگران خارجی و داخلی، انجام قایق‌سواری و تماشای غروب آفتاب بوده، این روزها حال و روز خوشی ندارد.عواملی همچون احداث سدهای بسیار روی رودخانه‌هایی که منتهی به دریا می‌شوند، کاهش میزان بارندگی و کاهش آبدهی رود «ولگا» در روسیه که 70 تا 90 درصد آب خزر را تامین می‌کند، از مهم‌ترین دلایل کاهش آب دریا بوده و درپی آن خشکی را به همراه دارد.,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه