اخبار داغ

برای سومین بار در دو سال اخیر:

خط تلفن هزاران کسب و کار ایرانی قطع شد!

خط تلفن هزاران کسب و کار ایرانی قطع شد!
در پی مسدود شدن بدون اطلاع خطوط شرکتهای ارائه دهنده خدمات دفتر کار مجازی از ظهر امروز، (چهارشنبه 19 دی ماه) راه ارتباطی هزاران کسب و کار و استارتاپ در سراسر کشور قطع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این سومین بار در دو سال اخیر است که بدون اعلام هیچ اخطاری، تمامی خطوط این کسب و کارها ناگهانی قطع می‌شود و هیچ مقام مسئولی در وزارت ارتباطات، مخابرات تهران و سایر نهاهای ذی‌ربط نیز پاسخگو نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
قطعی خطوط معمولاً در آخرین روز کاری هفته انجام می‌شود تا پیگیری‌های آن برای رفع تا اوایل هفته بعد به درازا بینجامد.
,
 
,
پیش از این هم در زمستان سال گذشته و تیرماه امسال به صورت ناگهانی خطوط دفاتر کار مجازی قطع شد که با پیگیری‌های بسیار علت مسدودسازی خطوط الزام مخابرات به تدوین قوانین جدید فعالیت‌های دفاتر کار مجازی و الزام دفاتر به احراز هویت مشترکان اعلام شد.
,
 
,
در زمستان سال ۹۶ به مدت سه روز و در تیرماه امسال به مدت ۲۴ ساعت خطوط دفاتر از سوی مخابرات قطع شد و پس از ایجاد رویه احراز هویت دقیق مشترکین توسط دفاتر کار مجازی خطوط وصل شد. این بار ولی مشخص نیست مسدود سازی شماره کسب و کارهای ایرانی به چه بهانه‌ای انجام شده است.
,
 
,
استارتاپ‌ها، مشاغل خانگی، مشاوران در حوزه‌های مختلف، فریلنسرها، عرضه‌کنندگان خدمات آنلاین، خرده‌فروشان اینترنتی و همچنین شرکت‌هایی که در شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند از مشتریان عمده دفاتر کار مجازی هستند که اکنون با قطع شدن شماره تماس‌هایشان با اختلال جدی در کسب و کار خود مواجه هستند.
,
 
,
گفتنی است در ایران شرکت‌های ارائه دهنده خدمات دفتر کار مجازی چند سال است با اخذ مجوزهای لازم و تحت نظارت مراجع ذیصلاح به رشد کسب و کارهای کوچک کمک کرده اند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه