اخبار داغ

به میزبانی دانشگاه ولی عصر رفسنجان انجام شد؛

برگزاری اولین نشست روسای دانشگاه های منطقه ۸ کشور+تصاویر

برگزاری اولین نشست روسای دانشگاه های منطقه ۸ کشور+تصاویر
اولین نشست روسای دانشگاه ها،مراکز آموزش عالی و پارکهای علم و فناوری منطقه هشت کشور با حضور قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در سالن همایش های شهید هنری این دانشگاه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛روز گذشته اولین نشست روسای دانشگاه ها،مراکز آموزش عالی و پارکهای علم و فناوری منطقه هشت کشور با حضور عبدالرضا باقری قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سالن همایش های شهید هنری دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

محمد علی دهقان رئیس دانشگاه ولی عصر رفسنجان در این نشست ضمن خیر مقدم به حضار اظهار داشت :با توجه به همکاری و استعدادهایی که در دانشگاه های منطقه هشت کشور وجود دارد ضرورت ایجاب می کند که ارتباط قوی تری بین دانشگاه های این منطقه وجود داشته باشد .

,

وی با بیان اینکه ارتباط مستمر بین دانشگاه ها باید ادامه یابد تصریح کرد : اهمیت این نشست که با حضور قائم مقام وزارت ،علوم و تحقیقات و فناوری کشور برگزار شده است حکایت از آن دارد که میتوانیم فعالیتهای خوبی در بحث های علمی ،پژوهشی و اقتصادی داشته باشیم و از تجربه های همدیگر استفاده کنیم .

,

 

,

, , ,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه