اخبار داغ

پرداخت ۳۰ میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان کمیته امداد سردشت

پرداخت ۳۰ میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان کمیته امداد سردشت
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت گفت: برای اجرای طرح های اشتغال پایدار روستایی و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سردشت در ۹ ماهه امسال مبلغ ۳۰ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، افزود: از این مجموع ۱۲۹ طرح مددجویی برای زنان بی سرپرست، مردان سرپرست خانوار، و فرزندان مددجو با اعتبار هزینه شده ۲۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، بیان کرد: در خصوص اشتغال پایدار روستایی در مناطق محروم و عشایری سردشت هم به تعداد ۱۳ طرح مبلغ پنج میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال هزینه شده است.

,

ابراهیمی، با بیان اینکه این طرح ها زمینه اشتغالزایی را برای ۱۴۲ نفر فراهم کرده است گفت: این اشتغالزایی در رشته های زنبور داری، مغازه داری، کابینت سازی، خرید خودرو، تعمیرات موبایل، وسایل الکتریکی، خیاطی، آرایشگری، دامداری و غیره حاصل شده است.

,

وی، با اشاره به پرونده های آماده پرداخت گفت: از محل اعتبارات کمیته امداد امام (ره) ۳۰ پرونده تسهیلات آماده پرداخت با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال برای مددجویان و روستاییان ساکن در مناطق محروم در دست اقدام هستند.

,

وی، با بیان اینکه ایجاد اشتغال فراگیر در روستاهای محروم و مرزی یکی از اهداف کمیته امداد این شهرستان است، افزود: رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) خود اتکایی، توانمند سازی، حفظ عزت نفس و کرامت مددجویان بوده و در مسیر تقویت بنیه اقتصادی و اجتماعی این خانواده ها تلاش می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه