اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی مازندران خبر داد؛

باد و باران در راه مازندران

باد و باران در راه مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: باد و باران تا فردا مهمان آسمان استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمدرضا رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: امروز کماکان جوی پایدار حاکم بود و آسمان مازندران صاف تا نیمه‌ابری است.

وی افزود: بانفوذ موج ناپایدار انتظار داریم وزش باد در آسمان مازندران آغاز شود که در ارتفاعات استان تحت تاثیر قرار داده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران بیان کرد: امشب با شمالی شدن جریانات سطح زمین و شکل‌گیری جریانات سرد و مرطوب شمالی شرایط برای ابرناکی آسمان مازندران مهیا می‌شود که همراه با وزش باد برخی مناطق شدید به‌تدریج همراه با بارندگی خواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: فردا علاوه بر کاهش دما کمابیش شاهد بارندگی در آسمان مازندران خواهیم بود که ارتفاعات ابری و مه‌آلود و مناطق سردسیری کوهستانی با بارش برف همراه خواهد بود.

رضوی با اشاره به اینکه اواخر فردا از ناپایداری آسمان مازندران کاسته رمی‌شود، تصریح کرد: از روز جمعه تا روز یک‌شنبه جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم می‌شود و مجددا افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

وی گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز دوشنبه هفته آینده شرایط برای بارندگی در آسمان مازندران مهیا می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه