اخبار داغ

اخبار رزمایش ارتش

جنگنده‌های اف ۵ و صاعقه مراکز حساس دشمن فرضی را منهدم کردند

جنگنده‌های اف ۵ و صاعقه مراکز حساس دشمن فرضی را منهدم کردند
هواپیماهای شکاری بمب افکن اف۵ و صاعقه اهداف مهم و حیاتی دشمن را با استفاده از تسلیحات ساخت داخل منهدم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در اولین روز از مرحله اصلی و هشتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، هواپیماهای شکاری بمب افکن اف 5 و صاعقه اهداف مهم و حیاتی دشمن را با استفاده از تسلیحات ساخت داخل منهدم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امیر علیرضا انگیزه سخنگوی هشتمین رزمایش  فدائیان حریم ولایت گفت: در اولین روز از آغاز فاز عملیاتی رزمایش فدائیان حریم ولایت، هواپیماهای اف5 و بومی صاعقه با بمب های سنگین اهداف  مهم و حیاتی دشمن فرضی اعم از باندهای پروازی، ایستگاه های رادار و سکوهای پرتاب موشک، مخازن سوخت و انبار مهمات درمنطقه نبرد را با موفقیت منهدم کردند.

,

وی افزود: همچنین هواپیماهای اف7 مجهز به بمب های هوشمند، نقطه زن، دور ایستا و راکت های ساخت داخل برای اولین بار اهداف حیاتی دشمن فرضی را با تکنیک های ابتکاری و خارج از رینگ پدافندی در عمق منطقه نبرد منهدم کردند.

,

امیر سرتیپ دوم انگیزه بیان داشت: در ادامه  رزمایش ، سه فروند جنگنده اف4 از هواپیمای تانکر سوخت رسان 747 به منظور نفوذ در عمق کشور نارنجی و افزایش شعاع عملیاتی  در دستیابی به اهداف برد بلند با اجرای ماموریت TOP COVER توسط دو فروند هواپیمای اف14، عملیات سوخت گیری هوایی را با موفقیت انجام دادند.

,

سخنگوی هشتمین رزمایش فدائیان حریم ولایت اظهار داشت: در بخش دیگری از این رزمایش عملیات جنگ الکترونیک و آزمایش انواع سامانه های پیشرفته ارتباطی نیروی هوایی ارتش با استفاده از بسترهای امن شبکه های بی سیم و باسیم، انواع سامانه های تسهیلات پروازی و انواع سامانه های تاکتیکی مأموریت های ابلاغ شده در جنگ الکترونیک را با موفقیت انجام دادند.

,

امیر سرتیپ دوم انگیزه در ادامه با بیان این که ما به دنبال امنیت پایدار در منطقه هستیم گفت: افزایش حجم قدرت آتش و دقت در اصابت اهداف متحرک و ثابت زمینی و هوایی، استفاده از مهمات نقطه زن و دور ایستا با قدرت تخریب بسیار بالا یکی دیگر از نقاط قوت این رزمایش است و بخشی از توان رزمی نیروی هوایی ارتش را به معرض نمایش می گذارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه