اخبار داغ

۳۶ میلیون دلار کالا از گمرک بیله سوار صادر شده است

۳۶ میلیون دلار کالا از گمرک بیله سوار صادر شده است
فرماندار بیله سوار گفت:در نه ماهه امسال بیش از ۳۶میلیون و ۶۹۰هزار دلار کالا از گمرک بیله سوار صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 101درصدی همراه بوده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،فرماندار بیله سوار صبح امروز در جمع خبرنگاران  به ارائه آمار صادرات ۹ ماهه گمرک مرزی بیله سوار پرداخت و تصریح کرد: صادرات قطعی در ۹ ماهه امسال ۳۶میلیون و ۶۹۰هزار دلار است که نسبت به مدت سال قبل از لحاظ وزنی ۱۳۷ درصد و از لحاظ ارزش پولی ۱۰۱ درصد نسبت به سال ۹۶ افزایش داشته است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: صادرات چمدانی در این مدت ، ۴۵ میلیون دلار است که ارزش پولی نسبت به ۹ ماهه سال قبل ۹۹ درصد افزایش دارد، همچنین واردات نیز نسبت به سال قبل افزایش چشم گیری دارد .

,

فرماندار بیله سوار به ارائه آمار واردات اشاره کرد و گفت: حدود ۳ میلیون و ۶۳۴هزار دلار واردات از گمرک بیله سوار اتفاق افتاده است که نسبت به سال های قبل افزایش نشان می دهد.

,

وی به میزان تردد مسافران داخلی و خارجی از گمرک بیله سوار نیز اشاره کرد و عنوان کرد: تعداد مسافرین ورودی خارجی  از گمرک۵۰۵هزار و ۷۲۳نفر و میزان مسافران خروجی خارجی نیز  ۴۹۵هزارو ۳۴۸  نفر می باشد که طبق آمار برای ورودی خارجی ۷۴درصد و برای خروجی خارجی نیز ۷۳ افزایش نشان می دهد .

,

فرماندار بیله سوار اظهار کرد:در طول 9ماهه امسال همچنین ۵۴هزارو ۶۷۹نفر ورودی ایرانی و ۳۸هزارو ۶۸۳خروجی ایرانی از گمرک بیله سوار تردد کرده اند که برای نسبت به مدت مشابه سال قبل برای خروجی ایرانی ۳۹درصد و برای  ورودی ایرانی ۲۱ درصد کاهش نشان می دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه