اخبار داغ

قائم‌مقام جمعیت عمل اسلامی بحرین در بیرجند:

انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که باید برای آن هزینه کرد

انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که باید برای آن هزینه کرد
قائم‌مقام و دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین با بیان اینکه این انقلاب ادامه دارد گفت: باید برای بقای انقلاب اسلامی و نظام اسلامی تلاش بسیار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ عبدالله صالح  شامگاه چهارشنبه در همایش بین المللی 40سال مبارزه با اسلام آمریکایی در بیرجند اظهار داشت: از زمانی که انقلاب شکل گرفت همه در ایران و کشورهای دیگر هم از این انقلاب بهره بردیم زیرا قبل از انقلاب از رفتن به مساجد و حجاب منع می‌شد اما انقلاب سبب امنیت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه در 40 سال پس از این انقلاب خون‌های زیادی برایش ریخته شد و تلاش‌های زیادی اتفاق افتاده است، افزود: در این 40 سال جنگ های داخلی بین ولایت و حکومت و جنگ هشت‌ساله از طرف بعثی‌ها تحمیل شد که در تمام این مشکلات و سختی‌هایی که وجود دارد پیروز و سربلند خارج شدیم.

,

قائم‌مقام و دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین گفت: ارزش  انقلاب این است که اگر این انقلاب را نداشتید درست است که مشکلات زیادی را داشتیم اما خیلی جان‌ها و مال‌های خود را از دست می‌دادند زیرا قطعاً زیر سلطه استکبار بودیم.

,

وی با بیان اینکه "در چهره شما ایرانیان آرزوهای بلندی را می‌بینم" ابراز کرد: این انقلاب ادامه دارد  تا به‌رهبری امام خامنه‌ای به دست امام زمان(عج) برسد و ما امروز در نعمت بزرگی هستیم و آن نعمت این است که جمهوری اسلامی را داریم و باید هرچه داریم خرج کنیم تا این نظام بماند.

,

 

,

سید حسن حاج‌یحیی از فعالان فرهنگی شهرک فوعه و کفریای کشور سوریه اظهار داشت: ما در سوریه و لبنان و بحرین پیروز شدیم و دشمن فهمیده است که دیگر در جنگ نظامی نمی‌تواند بجنگد.

,

وی با تصریح به اینکه "شما امروز نباید فریب دشمنان را بخورید" گفت: امروز چیزی که مانده است جنگ اقتصادی و فرهنگی است و باید مبارزه کنیم.

,

فعال فرهنگی شهرک فوعه و کفریا گفت: رسانه و تفرقه دو سلاحی بود که علیه ما در سوریه استفاده کردند زیرا رسانه همان شبکه الجزیره بود که اخبار دروغ تفرقه و آشوب را پخش می‌کرد و مردم ما این فریب را خوردند دولت بعد از 5 ماه توضیح داد که شبکه الجزیره با یک عکس این موج رسانه‌ای را ایجاد کرده است.

,

وی با بیان اینکه "مردم ما فریب سخنان دروغین رسانه الجزیره را خورده و باور کردند و گروه‌های زیادی تفکیک شده‌اند و نمی‌دانند با چه‌کسی می‌جنگند" اضافه کرد: ما قبل از جمهوری اسلامی ایران این‌قدر شجاع و توانمند نبودیم ولی مردم در این فرصت چهارساله جنگ ساکت نماندند و عزاداری‌های خود را برگزار کرده و این قدرت و پشتوانه از مردم و ولایت فقیه ایران است.

,

فعال فرهنگی شهرک فوعه و کفریا گفت: از همه شما خواهشی دارم و آن این است که  از ولایت فقیه و جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی کنید.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه