اخبار داغ

دستور وزیر راه برای حل مشکل عدم‌پرداخت تسهیلات مسکن مهر

دستور وزیر راه برای حل مشکل عدم‌پرداخت تسهیلات مسکن مهر
وزیر راه و شهرسازی از دستور حل مشکل عدم‌پرداخت تسهیلات مسکن مهر از سوی بانک مسکن خبر داد و گفت: برای تعادل‌بخشی به بازار مسکن باید عرضه تقویت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسلامی در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر پرند اظهار کرد: پرند به‌لحاظ زمین‌شناختی و همچنین همجواری با قطب‌های کسب‌وکار می‌تواند در قامت یک شهر جدید موفق در کشور ظاهر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: هیچ توجیهی را نمی‌پذیریم که به اهداف تعیین‌شده توسعه شهر نرسیم و همه مسئولان وظیفه دارند نقش خود را ایفا کنند.

,

وی با بیان اینکه "به‌دنبال تفکر ریل‌پایه هستیم" افزود: در این رابطه اتصال خط مترو و ساخت ایستگاه تبادلی ریل‌باس می‌تواند بخش زیادی از مشکلات حمل‌ونقل شهر جدید پرند را برطرف کند.

,

وزیر راه و شهرسازی همچنین دستور رفع مشکل عدم‌پرداخت تسهیلات مسکن مهر توسط بانک عامل را داد و تأکید کرد: آستانه جمعیتی باید کنترل شود. سهم 15 هزار واحدی شهر جدید پرند در برنامه ساخت 200 هزار واحد باید با سازندگان که دارای توان فنی و مالی هستند اجرایی شود.

,

وی گفت: این واحدها که در شهر جدید ساخته می‌شود برای اقشار متوسط و پایین‌تر جامعه است تا بتوانیم زمینه خانه‌دار شدن آنها را فراهم کنیم و این‌که برای تعادل‌بخشی به قیمت مسکن باید عرضه مسکن را برای اقشار هدف تسهیل کنیم.

,

وزیر راه تأکید کرد: طی سالهای گذشته به‌دلیل اینکه برای قشر متوسط به پایین مسکن ساخته نشده و تقاضا در بازار به هم ریخته باعث تحت فشار قرار گرفتن بیش از حد این اقشار شده است.

,

در این جلسه مدیرعامل شرکت عمران پرند یکی از مشکلات مسکن مهر را عدم پرداخت تسهیلات از سوی بانک مسکن عنوان کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه