اخبار داغ

رئیس بانک آینده شعبه ساری:

رسانه‌های معاند به دنبال اختلال در نظام بانکی هستند/سپرده‌گذاران نگران نباشند

رسانه‌های معاند به دنبال اختلال در نظام بانکی هستند/سپرده‌گذاران نگران نباشند
رئیس بانک آینده شعبه ساری با اشاره به انتشار شایعه‌های روزهای اخیر درباره این بانک از سوی رسانه‌های فاقد هویت خارجی، گفت: هدف این رسانه‌ها ایجاد بی‌نظمی و اختلال در فرایند عملیات بانک‌هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، درحالی بار دیگر رسانه‌های معاند در تلاشند با اعلام خبرهای دروغ موج نگرانی را در بین سپرده‌گذاران سیستم بانکی ایجاد کنند که یک مسئول بانک آینده تمام این خبرها را دروغ خواند.

این‌بار هم این گروه با کلید واژه اختلاس و ورشکستگی یکی دیگر از بانک های خصوصی کارشان را شروع کرده اند و چند روز است که با انتشار اخبار دروغ تلاش می کنند مردم و سپرده گذاران این بانک را نگران کنند که اگر دیر اقدام کنند تمام سرمایه خود را که در این بانک سرمایه گذاری کرده اند، از دست خواهند داد.

خبرنگار بلاغ برای کسب اطلاع درباره وضعیت این بانک با یکی از مسئولان بانک آینده شعبه ساری تماس گرفت و در نهایت به این پاسخ رسید که تمام خبرهای مربوط به ورشکستگی و اختلاس این بانک دروغ است.

درویش‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم که با بعضی شایعه‌پردازی معاندان، اعتماد مردم به بانک ها، دچار تزلزل گردد، گرچه مردم ، هوشیاتر از این هستند که خود را در معرض این گونه شایعات قرار دهند.

وی درباره شایعات به وجود آمده برای بانک آینده افزود: سپرده‌گذاران این بانک‌ و همه بانک‌ها و موسسات دارای مجوز از بانک مرکزی نگران نباشند چراکه بانک مرکزی بر عملکرد بانک‌ها نظارت و از حقوق سپرده‌گذاران صیانت می‌کند.

رئیس بانک آینده شعبه ساری تصریح کرد: در روزهای اخیر، شاهد ادعاهای واهی و بی‌اساس از طرف رسانه‌ای معلوم الحال و به تبع بازنشر آن در شبکه‌های اجتماعی درخصوص عملکرد بانک بوده‌ایم.

این مسئول ادامه داد: مدعیان و شایعه‌پراکنان این روزها، همان‌هایی هستند که در طول یک سال گذشته در جنگ اقتصادی، ابزار عملیات روانی شده‌اند، آنها مدتی نظام ارزی و اقتصادی کشور و زمانی بازار محصولات و مایحتاج مورد نیاز مردم را مختل کردند و امروز نیز نام و اعتبار بانک‌ها و کارآفرینان را مورد حمله قرار می‌دهند.

درویش‌نیا گفت: بانک آینده طی اطلاعیه‌ای انتساب هرگونه طرح ادعای واهی به این بانک که در روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر شده است را قویاً مردود اعلام کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه