اخبار داغ

17 زنجانی در آذرماه قربانی تصادفات شدند

17 زنجانی در آذرماه قربانی تصادفات شدند
مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان، آمار تلفات ناشی از سوانح رانندگی در محدوده استان را طی آذرماه سال‌جاری 17 مورد اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد ستاره در گفت‌وگو با  فارس، از وقوع 17 فقره تصادف فوتی در محدوده استان طی ماه گذشته در استان خبر داد و اظهار کرد: این آمار در مقایسه با آمار تصادفات فوتی مدت زمان مشابه سال‌گذشته، کاهش پنج موردی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه دو نفر از آمار 17 نفری تلفات تصادفات رانندگی آذرماه سال‌جاری زن بوده‌ است، تصریح کرد: دو نفر از این آمار هم دانش‌آموز بوده‌اند.

,

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان ادامه داد: از مجموع آمار تلفات حوادث رانندگی آذرماه سال‌جاری، 12 نفر در محل حادثه روی داده و پنج مورد هم در بیمارستان اتفاق افتاده است.

,

ستاره با بیان اینکه هشت نفر از مجموع 17 نفری تلفات حوادث رانندگی ماه گذشته در استان در حین وقوع سانحه در حال رانندگی بوده‌اند، گفت: سه قربانی دیگر این حوادث عابر و 6 نفر هم سرنشین بوده‌اند.

,

وی به وقوع 16 مورد از مجموع 17 موردی تصادفات رانندگی منجر به فوت استان زنجان طی ماه گذشته در محدوده شهرستان زنجان اشاره و تصریح کرد: یک مورد دیگر این آمار تلفات مربوط به شهرستان ابهر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه