اخبار داغ

سرقت خودرو با کیک مسموم در شیراز

سرقت خودرو با کیک مسموم در شیراز
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: یک زندانی که اقدام به سرقت خودرو هیوندا جنسیس در شیراز با استفاده از کیک مسموم کرده بود در داخل کلانتری 19 شهر همدان پیش از ترخیص خودروی سرقتی از پارکینگ، دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ «جمشید باقری» در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح خبر اظهار کرد: مرد 31 ساله‌ای با مراجعه به کلانتری از سرقت خودروی خود خبر داد و هنگام مطالبه مدارک توسط مأموران عنوان کرد که مدارک هویتی نیز داخل خودرو بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
باقری خاطرنشان کرد: پس از بررسی ها مشخص شد این خودرو که حدود 2 هفته پیش از شیراز به سرقت رفته هم اینک در یکی از پارکینگ های پلیس شهر همدان توقیف است.
,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: این موضوع شک پلیس را برانگیخت بنابراین اقدام به بازداشت فرد مظنون در داخل کلانتری کردند.
,
 
,
باقری تصریح کرد: این فرد ابتدا با مظلوم نمایی و ادعای مالکیت خودرو قصد فریب ماموران را داشت اما در نهایت لب به اعتراف گشود و به سرقت این وسیله نقلیه از شیراز اعتراف کرد.
,
 
,
وی افزود: این سارق پس از تحمل یک سال زندان اقدام به دریافت مرخصی کرده بود و در این زمان با مالک واقعی هیوندا که از دوستانش بود، معاشرت داشته است.
,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان همدان خاطرنشان کرد: این فرد با دادن یک کیک مسموم اقدام به بیهوش کردن راننده هیوندا و سرقت خودرو می‌کند.
,
 
,
باقری افزود: سارق برای در امان ماندن از چنگال قانون به همدان سفر کرده و چند روزی را میهمان یکی از دوستانش در این شهر بود.
,
 
,
وی یادآور شد: این خودرو دیروز در یکی از خیابان‌های شهر همدان بدون صاحب رها شده بود که که عوامل کلانتری 11 شکریه هنگام گشت‌زنی با دیدن وسیله نقلیه و استعلام شماره انتظامی آن، به سرقتی بودن خودرو پی برده و آن را به پارکینگ منتقل می‌کنند.
,
 
,
وی یادآور شد: پس از تشکیل پرونده قضایی، سارق برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان دایر مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه