اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع مجلس خواستار بررسی یارانه های پنهان شد

مجلس بودجه شرکت ها و بانک ها را بررسی نمی کند!/یارانه سوخت به دهک های پایین جامعه نمی رسد

مجلس بودجه شرکت ها و بانک ها را بررسی نمی کند!/یارانه سوخت به دهک های پایین جامعه نمی رسد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس باید به موضوع یارانه های پنهان ورود پیدا کند، افزود: این سوالی است که در اذهان شکل گرفته که یارانه های پنهان کجا هزینه می شود؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت،سعید باستانی صبح امروز در همایش خبرنگاران آزاد صدا و سیمای خراسان رضوی که به میزبانی تربت حیدریه در حال برگزاری است اظهار داشت: اگر هدفمندی یارانه ها به نحو مطلوب در کشور مدیریت و اجرا شود بسیاری از مشکلات کنونی حل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی باید به موضوع یارانه های پنهان ورود پیدا کند، افزود: این سوالی است که در اذهان شکل گرفته که یارانه های پنهان کجا هزینه می شود؟

,

 

,

باستانی گفت: چرا در مجلس بودجه های شرکت ها و بانکها بررسی نمی شود، بودجه شرکت های دولتی و بانکها بازرسی نمی شود این بودجه ها در کجا و چگونه هزینه می شود؟

,

 

,

وی از خبرنگاران خواست تا به نمایندگی از مردم مطالبه گری کنند،تنها بودجه و یارانه ای که درست مصرف می شود یارانه نان است.یارانه سوخت و بنزین به دست دهک های پایین جامعه نمی رسد، باید بررسی شود علت آن چیست؟

,

 

,

هشتمین همایش خبرنگاران آزاد شهرستانهای صدا و سیمای خراسان رضوی در دیار فضیلتهای ماندگار شهرستان تربت حیدریه برگزار و در آن از خبرنگاران آزاد شهرستان ها تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه