اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

اشرافی‌گری برای مسئولان گرفتاری است/ لزوم استفاده از ظرفیت بسیج در فضای مجازی

اشرافی‌گری برای مسئولان گرفتاری است/ لزوم استفاده از ظرفیت بسیج در فضای مجازی
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج و نیروهای بسیجی سربازان انقلاب اسلامی هستند لذا می‌توانند در زمینه فضای مجازی بسیار کمک کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید محمد باقر عبادی نماینده مردم بیرجند، خوسف و در میان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، پیرامون صحبت‌های مقام معظم رهبری 19 دی‌ماه در جمع مردم قم، اظهار کرد: ایشان در جمع مردم قم به مسئله اشرافی‌گری اشاره کردند اشرافی‌گری یکی از گرفتاری‌ها است اینکه افراد دنبال زندگی اشرافیگری باشند قشر فقیر را فراموش کرده و درد آنها را درک نخواهند کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام سید محمد باقر عبادی نماینده مردم بیرجند، خوسف و در میان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با,  خاورستان,  , خاورستان, خاورستان, ، پیرامون صحبت‌های مقام معظم رهبری 19 دی‌ماه در جمع مردم قم، اظهار کرد: ایشان در جمع مردم قم به مسئله اشرافی‌گری اشاره کردند اشرافی‌گری یکی از گرفتاری‌ها است اینکه افراد دنبال زندگی اشرافیگری باشند قشر فقیر را فراموش کرده و درد آنها را درک نخواهند کرد. ,
 
,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه همواره امام راحل و مقام معظم رهبری نسبت به اشرافی‌گری که احیاناً برخی مسئولان ممکن است گرفتار آن شوند، افزود: این بزرگواران همواره بر این موضوع هشدار داده اند. معمولا اشرافی‌گری حتی با مبارزه با طاغوت ،استعمار و اینکه افراد روح آزاد داشته باشند که بتوانند درست عمل کنند منافات دارد. 
,
 
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئله جوان‌گرایی که در صحبت های مقام معظم رهبری به آن تاکید شد، بیان کرد: قانون منع بکارگیری بازنشستگان به تصویب مجلس رسید و این باعث جوان‌گرایی نیروی کار شده است.
,
 
,
 
,
عبادی عنوان کرد: طبق اظهارات وزیر کشور قانون منع بکار گیری بازنشستگان باعث شد که سن استانداران کشور حدود ۸ سال جوان‌تر شود و افراد با انگیزه بیشتر برای کار تلاش کند که ان‌شاءالله شاهد آثار خوبی در این زمینه خواهیم بود.
,
 
,
تقویت پیامرسان‌های داخلی
, تقویت پیامرسان‌های داخلی, تقویت پیامرسان‌های داخلی,
وی با اشاره به فضای مجازی و استفاده درست از آن که یکی دیگر از محورهای سخنان مقام معظم رهبری بود، تصریح کرد: وزارت ارتباطات باید زمینه استفاده و تقویت پیام رسان های داخلی را فراهم کرده و از آنها حمایت کند. پیام‌رسان‌های داخلی می‌توانند توانمند عمل کنند. 
,
 
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جنبه دیگر استفاده از فضای مجازی به مردم برمی‌گردد که مردم به گونه‌ای درست از فضای مجازی برای تبلیغ اسلام و دین استفاده کنند.
,
 
,
نقش بسیج در فضای مجازی
, نقش بسیج در فضای مجازی, نقش بسیج در فضای مجازی,
عبادی با اشاره به استفاده از ظرفیت بسیج برای فضای مجازی، عنوان کرد: بسیج و نیروهای بسیجی سربازان انقلاب اسلامی هستند لذا می‌توانند در زمینه فضای مجازی بسیار کمک کنند. 
,
 
,
 
,
وی بیان کرد: احساس می‌شود دولت از ظرفیت‌های داخلی برای فضای مجازی خوب استفاده نمی‌کند که اگر از ظرفیت های داخلی و به ویژه بسیج در این زمینه استفاده شود شاهد نتایج بسیار خوبی خواهیم بود. 
,
 
,
 
,
نماینده مردم بیرجند ، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا و اروپا، تصریح کرد: بدعهدی این کشورها مربوط به اکنون نیست بلکه سابقه تاریخی داشته و مربوط به قبل از انقلاب است.
,
 
,
 
,
وی ادامه داد: در دوران مصدق آمریکا اعتماد مصدق را جلب کرد و با آغوش باز وی را پذیرفت اما پس از مدتی کودتا علیه وی انجام داد او را برکنار و تبعید کرد. هم‌اکنون مسئولان باید از این موضوع درس گرفته و بدانند که آمریکا قابل اعتماد نیست. 
,
 
,
 
,
عبادی تصریح کرد:در این دوران همین مسئله برجام و خروج آمریکا از برجام نمونه دیگر بدعهدی آمریکا نسبت به ایران بود که مقام معظم رهبری نیز بارها تأکید کرده و هشدار داده بودند که این برجام نخواهد ماند و آمریکا از آن خارج خواهد شد اما خیلی‌ها به این مسئله خوش‌بین بودند.
,
 
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: عالم سیاست عالم ذوق‌زدگی و هیجان کاذب نیست بایستی واقع‌گرا بود چرا که غربی‌ها صداقت و مردانگی ندارند و هیچ خط قرمزی برای عهدشکنی خود قائل نیستند. 
,
 
,
حفظ عزت ایران در برابر غرب
, حفظ عزت ایران در برابر غرب, حفظ عزت ایران در برابر غرب,
وی تاکید کرد: دولت باید عزت ما را در برابر غرب حفظ کند و کاری نکند که دشمن احساس کنند ما به آنها نیاز داریم. نوع عملکرد و دیپلماسی دولت به گونه‌ای نباشد که غربی‌ها یک ذره احساس کنند ما به آنها نیاز داریم. آنها پررو تر از این هستند که با این مسائل احساس خجالت کنند. 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه