اخبار داغ

امام جمعه زنجان:

عبور از تحریم‌ها نیازمند حرکت انقلابی است/ در پرتو مقاومت و تلاش بی‌وقفه تحریمها را شکست می‌دهیم

عبور از تحریم‌ها نیازمند حرکت انقلابی است/ در پرتو مقاومت و تلاش بی‌وقفه تحریمها را شکست می‌دهیم
امام جمعه زنجان گفت: به فضل الهی در پرتو مقاومت و تلاش بی‌وقفه مسئولان و یاری مردم از مشکلات عبور کرده و تحریمها را شکست می‌دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه با تلاش بی‌وقفه از تحریمها و مشکلات عبور خواهیم کرد اظهار کرد: به فضل الهی در پرتو مقاومت و یاری مردم و مسئولان با کار و تلاش و بی‌وفقه از مشکلات عبور کرده و تحریها را شکست خواهیم شکست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه همانند جنگ تحمیلی که صدام را به خاک سیاه نشاندیم در برابر این مشکلات نیز تمام قد خواهیم ایستاد تصریح کرد: برخلاف تصورات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر روز موفق‌تر و زنده‌تر می‌شود.

,

امام جمعه زنجان با تاکید بر این در طول چل سال گذشته در برابر همه توطئه‌های دشمنان ایستادیم افزود: دشمنان امروز را هم به سرنوشت صدام دچار خواهیم کرد.

,

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید قدر خدمت در این نظام را بدانند چرا که این نعمت بزرگ پروردگار است افزود: مسئولان باید مراقب باشند تا به گرایش اشرافی‌گری و اصراف و رفتارهایهای طاغوتی نداشته باشید.

,

آیت الله خاتمی خاطر نشان کرد: راه٬ راه اسلام است هر چند که ما نمی‌توانیم همانند امیرالمومنین(ع) عمل کنیم ولی می‌توانیم راه این امام را داشته باشیم و باید در این سمت حرکت کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه دشمنان در طول 40 سال گذشته پیش‌بینی‌های زیادی در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران می‌کردند ولی کار نتوانستند بکنند اظهار داشت: همه ملت ایران همواره در دفاع از نظام در صحنه هستند و تا به امروز نقشه دشمنان را نقشه برآب کردند.

,

امام جمعه زنجان استفاده از ظرفیت‌های جوانان را از تاکیدات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: با تکیه بر نیروی جوانان تحریمهای کنون را با کار و تلاش به شکوفایی تبدیل می‌کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه توجه به قشر جوان را از تاکیدات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: باید به قشر جوان میدان داده شود و انقلابی کردن نیز از جمله موارد مورد تاکید رهبری انقلاب است.

,

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه باید برای عبور از این مشکلات انقلابی عمل کنیم ابراز کرد: در هر جایی که انقلابی عمل کردیم توانستیم به پیروزی برسیم و نتیجه مثبتی برای کشورمان داشته باشیم.

,

وی بیان کرد: در هر جایی هم غافل شدیم نتیجه برعکسی گرفتیم و باید درس دیگری از این تجربه درخشان داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه