اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه‌ مازندران مطرح شد

آمریکا با تشدید تحریم‌ها دنبال ایجاد آشوب داخلی است/اروپا به وعده‌های خود در برجام پایبند نیست

آمریکا با تشدید تحریم‌ها دنبال ایجاد آشوب داخلی است/اروپا به وعده‌های خود در برجام پایبند نیست
خطبای شهرهای مازندران امروز در نماز جمعه ضمن بررسی مسائل داخلی و خارجی جامعه اسلامی تاکید کردند که آمریکا به دنبال آشوب و چالش داخلی است اما در این راه سرشان به سنگ می خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، در خطبه‌های نماز دشمن شکن جمعه شهرهای مازندران خطبا بر ضرورت خدمت‌رسانی به مردم همراه با مقابله با تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی تاکید کردند و از عموم امت حزب‌الله خواستند با حضور همیشگی خود در صحنه‌های مختلف در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به دشمنان اثبات کنند پشتیبان ولایت‌فقیه، انقلاب اسلامی ایران و جبهه مقاومت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,

 

,

برخی از مسئولان آدرس غلط به مردم ندهند

, برخی از مسئولان آدرس غلط به مردم ندهند, برخی از مسئولان آدرس غلط به مردم ندهند,
خطیب جمعه سرخ رود با اشاره به اظهار نظرهای عجیب برخی مسئولان گفت: مسئولان باید مواظب اظهارنظرهای خود باشند بعضی از اظهارنظر ها باعث انحراف جامعه خواهد شد و نباید بعضی آدرس غلط به جامعه دهند.
,

حجت‌الاسلام سید محمود موسوی آملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سرخ رود با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص رسیدگی به معیشت مردم اظهار کرد: طبق فرمایش معظم له رسیدگی به معیشت مردم مهم ترین وظیفه دولتمردان است و نه تهدید، نه وعده و قول و نه حتی امضای آمریکا و اروپا اعتبار ندارد.

وی افزود: مسئولان باید قدر مسئولیت را بدانند و مراقب رفتار و گفتار و کردار خود باشند و بر اساس فرمایش رهبری الگوی مدیریتی شما باید الگوی رفتاری و مدیریتی امیرالمومنین (ع) باشد.

خطیب جمعه سرخ رود خاطرنشان کرد: مسئولان باید مواظب اظهارنظرهای خود باشند بعضی از اظهارنظر ها باعث انحراف جامعه خواهد شد و نباید بعضی آدرس غلط به جامعه دهند.

موسوی آملی با بیان معضل بریز و بپاش های دستگاه های دولتی بیان داشت: درآمد و هزینه های مجموعه های دولتی باید مشخص و شفاف باشد تا جلوی پروژه عصبانی کردن مردم با عدم نظارت بر مجموعه ها گرفته شود.

وی ادامه داد: دولت باید تمام همت را بر این بگذارد که با انسجام و وحدت و یکپارچگی بین دولت و مردم مشکلات کشور را مرتفع کنند.

خطیب جمعه سرخ رود به عدم عمل به تعهدات اروپایی ها پس از آمریکا اشاره کرد و با بیان اینکه بر اساس آیات ۲۰۴ و ۲۰۵ سوره بقره مبنی بر اینکه “بترسید از دشمنان فاسدی که در ظاهر اظهار محبت می کنند” تصریح کرد: با گفتار درمانی اروپا، مشکلات کشور حل نخواهد شد چرا که اروپایی ها به ظاهر اظهار دوستی می کند و در عمل به دنبال منافع شخصی خودشان هستند.

موسوی آملی در پایان گفت: مسئولان نظام با بهترین بسته حمایتی که همان مردم هستند می توانند مشکلات کشور را حل کنند و باید طوری باشید که مردم مثل مادر شما را در آغوش گرفته و در هر سمتی و در هر جایگاهی هستید، مردم را بپذیرفته و از مردم جدا نباشید.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

آمریکا با تشدید تحریم‌ها دنبال ایجاد آشوب داخلی است

, آمریکا با تشدید تحریم‌ها دنبال ایجاد آشوب داخلی است, آمریکا با تشدید تحریم‌ها دنبال ایجاد آشوب داخلی است,
خطیب جمعه محمودآباد با اشاره به اهدافی که آمریکا امروزه در پیش گرفت، اظهار کرد: آمریکا به دنبال آشوب و چالش داخلی است اما در این راه سرشان به سنگ می خورد.
,
خطیب جمعه محمودآباد با اشاره به اهدافی که آمریکا امروزه در پیش گرفت، اظهار کرد: آمریکا به دنبال آشوب و چالش داخلی است اما در این راه سرشان به سنگ می خورد.
,

حجت الاسلام سید داود موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به پروژه آمریکایی صهیونیستی آمریکا گفت: تمامی تمامی ادعای کذب آنان مبنی بر ایجاد آشوب ، شکست اداره مسئولین ، اغتشاش در شهر های ایران و آمادگیشان برای مذاکره تنها ایجاد آشوب و بحران داخلی است.

وی با اشاره به پرتاب ۳ ماهواره جدید ایرانی به فضا گفت: این خبر باعث عصبانیت آمریکا و شرکای اروپایی شد و آنان مدعی شدند که این کار در واقع نقض قانون ۲۲۳۱ شورای امنیت است.

موسوی با اشاره اهداف سفر منطقه ای مقامات آمریکا به ۸ کشور عربی بیان کرد: ترامپ به دنبال گذاشتن بار امنیتی منطقه به دوش کشور های عربی است.

امام جمعه محمودآباد یادآور شد: بازگرداندن منافقین به عراق به علت جلوگیری از سرخوردگی اعضای منافق و به پا کردن فتنه جدید آمریکا همزمان با جشن ۴۰ سالگی انقلاب است.

وی در بخشی دیگر از سخنانش از دیدار رهبر انقلاب اسلامی با مردم قم در ۱۹ دی ماه گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، سران امریکایی احمق هستند و پایبند هیچ قانون و مسائل بین المللی نیستند.

موسوی ادامه داد: هم زمان برخی ها با ایجاد جو روانی بر این باور بودند که ما باید با برجام زندگی مان را احیا کنیم اما آن روزی که آمریکا از برجام بیرون آمد، عده ای ترسو به فکر این بودند که مبادا ترامپ تهدید هایش را عملی کند.

خطیب جمعه محمودآباد گفت: آمریکا و اصحابشان نه تهدید، قول و حرفشان حرف است و آن ها در آرزوی این بودند که جشن کریسمس ۲۰۱۹ را در تهران به پا کنند اما به یاری خدا نه تنها امسال به این خواسته شان دست پیدا نکردند بلکه این آرزو را با خود به گور می برند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

مراقب جنگ روانی دشمن باشیم

, مراقب جنگ روانی دشمن باشیم, مراقب جنگ روانی دشمن باشیم,
 
,
امام‌جمعه سیمرغ با اشاره به اینکه جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا گفته بود که کریسمس را با جشن سقوط دولت ایران و از بین رفتن انقلاب اسلامی شروع می‌کنیم، گفت: آنان خیال خامی را در سر می‌پرورانند اما باید مراقب جنگ روانی که دشمن ایجاد می‌کند باشیم.
 
حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: احیا فرایض دینی و احکام اسلامی یکی از برکات انقلاب اسلامی است.
,
امام‌جمعه سیمرغ با اشاره به اینکه جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا گفته بود که کریسمس را با جشن سقوط دولت ایران و از بین رفتن انقلاب اسلامی شروع می‌کنیم، گفت: آنان خیال خامی را در سر می‌پرورانند اما باید مراقب جنگ روانی که دشمن ایجاد می‌کند باشیم.
,
 
,
حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: احیا فرایض دینی و احکام اسلامی یکی از برکات انقلاب اسلامی است.
,


امام‌جمعه سیمرغ بابیان اینکه در ایام شهادت شهیدان علی‌محمدی و احمدی‌روشن قرار داریم، گفت: برخی می‌خواهند بگویند که بدون غرب نمی‌توانیم اما احمدی‌روشن‌ها می‌گویند ما مقابل غرب می‌ایستیم و می‌توانیم این ایستادگی را ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی تنها دشمن مرز جغرافیایی ما نیستند و هدفشان مرزهای فکری ما است.

یوسفی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه سیمرغ به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با مردم قم اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند: قم شهر انقلاب، مرکز انقلاب و مادر انقلاب است.

وی افزود: در این دیدار به‌اشتباه محاسباتی آمریکا هم اشاره شد.

امام‌جمعه سیمرغ با اشاره به اینکه جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا گفته بود که کریسمس را با جشن سقوط دولت ایران و از بین رفتن انقلاب اسلامی شروع می‌کنیم، تصریح کرد: آنان خیال خامی را در سر می‌پرورانند اما باید مراقب جنگ روانی که دشمن ایجاد می‌کند باشیم چراکه ممکن است تأثیر روی مردم داشته باشد.

خطیب جمعه سیمرغ خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم نکاتی را در رابطه با معیشت مردم به مسؤولین تذکر دادند که لازم است مسؤولین غفلت نسبت به وظیفه خود نداشته باشند.

یوسفی با تأکید بر اینکه آمریکا از برجام خارج‌شده و اروپا هم به وعده‌های خود نسبت به برجام پایبند نیست، اظهار کرد: ما به وعده‌های آمریکا و اروپا نسبت به برجام دل‌خوش نکردیم و امروز زمان تصمیم‌گیری است.

وی ادامه داد: از مسؤولان باید به این موضوع توجه کنند و اقداماتی انجام دهند تا آمریکا و اروپا فکر نکند ما به وعده‌های آنان دل‌خوش کردیم.

امام‌جمعه سیمرغ در پایان از آرین غلامی استاد بزرگ شطرنج ایران با توجه به اینکه در آستانه قهرمانی قرار داشت حاظر به رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی نشد تقدیر کرد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

مسئولان با دغدغه بیشتر به معیشت مردم بپردازند

, مسئولان با دغدغه بیشتر به معیشت مردم بپردازند, مسئولان با دغدغه بیشتر به معیشت مردم بپردازند,
امام جمعه نکا گفت: مردم واقعاً در معیشت خود دچار مشکل هستند و درحالی که درگیر جنگ اقتصادی هستیم باید دفاع اقتصادی جانانه‌ای را داشته باشیم، همانطور که رهبر انقلاب نیز حل مشکلات طبقه ضعیف را اساسی‌ترین کار دولت برشمردند.
,
امام جمعه نکا گفت: مردم واقعاً در معیشت خود دچار مشکل هستند و درحالی که درگیر جنگ اقتصادی هستیم باید دفاع اقتصادی جانانه‌ای را داشته باشیم، همانطور که رهبر انقلاب نیز حل مشکلات طبقه ضعیف را اساسی‌ترین کار دولت برشمردند.
,

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان نکا با اشاره به توصیف ضعیف بودن تحلیل‌ها و محاسبات آمریکایی‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: خیال نکنید اینها هرچه می‌گویند درست است، اصلا محاسبات اینها محاسبات غلطی است، چراکه 10 روز قبل رئیس جمهور آمریکا می‌آید می‌گوید ایران جزیره ثبات است در حالیکه 9 روز بعد این قیام و این انقلاب از قم جرقه‌اش زده ، قم شلوغ می‌شود و در نهایت نیز به انقلاب اسلامی مردم ایران ختم می‌شود.

وی افزود: همین چندی پیش در همین نزدیکی یکی از دولتمردان آمریکایی در جمع یک مشت اوباش و تروریست گفت امیدوار است یا آرزو دارد که جشن کریسمس 2019 را در تهران بگیرد، بلند پروازی‌ها و محاسبات‌شان را ببینید اما جشن کریسمس 2019 همین چند روز پیش گذشت، این همان قدرت محاسباتی است، اینها همان آدم‌ها هستند، یعنی محاسبات اینها غلط، تهدیدهای اینها نادرست بوده قول و امضای‌شان هیچ اعتباری ندارد، این دشمنی است که در مقابل ما ایستاده است.

امام جمعه نکا با بیان با بیان پایداری ملت ایران در مقابل دولت‌های زورگویی مانند آمریکا، خاطرنشان کرد: خواب شکسته شدن انقلاب اسلامی هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد و این ملت به دستور امام بزرگوار که فرمودند ملت ما باید پرچم و انقلاب را متصل کند به زمان ظهور و زمان حضرت، انشاءالله این ملت زیر این پرچم و این انقلاب امانت را علی‌رغم خواست شما دشمنان به دست صاحبش آقا امام زمان(عج) خواهد رساند.



* حاشیه‌های پر رنگ‌تر از متن برای مسئولان

محمدی لائینی در ادامه به مناسبت‌های اخیر و هفته پیش رو پرداخت و با اشاره به قیام تاریخی مردم قم در 19 دی سال 56، اظهار کرد: قیام مردم قم سرآغاز مقطع اخیر انقلاب اسلامی منتهی به پیروزی در 22 بهمن سال 57 شد که هرساله رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار مردم قم، فرمایشات زیبا و جالبی را بیان می‌دارند.

وی با مهم قلمداد کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان، افزود: مردم واقعاً در معیشت خود دچار مشکل هستند و درحالی که درگیر جنگ اقتصادی هستیم باید دفاع اقتصادی جانانه‌ای را داشته باشیم، همانطور که رهبر انقلاب نیز حل مشکلات طبقه ضعیف را اساسی‌ترین کار دولت برشمردند.

امام جمعه نکا بابیان درگیر شدن مسئولان کشور در برخی موضوعات پیش پا افتاده، خاطرنشان کرد: در ماجرای ادعای شکنجه کارگر هفت تپه که مشخص شد از اعضای گروهک کومله بوده و هدف آن نیز همزمان با تحریم وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در راستای تضعیف این نهاد بوده اما بسیاری از مسئولان از دولت و مجلس گرفته تا قوه قضائیه وارد میدان شدند.

این مسئول اضافه کرد: اما برای گرانی‌ها و این همه مسائل و مشکلاتی که مردم دارند نمی‌بینیم که اینطور مسئولان حساسیت و دغدغه از خود نشان دهند که واقعاً این رفتار نادرستی است که معلوم می‌شود دغدغه مردم برای بعضی مسئولان از یک آدم دروغگوی ابزار دشمنان خارجی که یک حرفی را می‌پراند کمتر است.

وی با قابل پیگیری خواندن مسائلی مانند شکنجه یا کارگران هفت تپه، گفت: بله آن را هم باید پیگیری کرد نه اینکه تمام مقامات ردیف شوند که آقا پیگیری کنید درحالی که در یک دستور خصوصی قابل پیگیری بوده که چه شده یا نشده است چراکه جدی گرفتن موضوع معیشت و اقتصاد، یک مسئله بسیار مهمی است که انتظار داریم مسئولان مملکتی ما این را جدی بگیرند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
, * حاشیه‌های پر رنگ‌تر از متن برای مسئولان, * حاشیه‌های پر رنگ‌تر از متن برای مسئولان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه