اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه:

اقتدار و پیشرفت امروز ایران مرهون خون شهدا است

اقتدار و پیشرفت امروز ایران مرهون خون شهدا است
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره پیشرفت های کشورمان و اقتدار ایجاد شده ایران در دنیا گفت: تمام این دستاوردها از پایمردی شهدای عزیزمان نشأت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام سید حمید میر باقری عصر امروز در یادواره شهدای محمودآباد که در مصلی موقت این شهرستان برگزار شد با اشاره به پایداری اسلام اظهار کرد: شهدا نفسشان را دادند تا اسلام زنده بماند.

وی افزود: شهدا جان دادند تا عفاف و حجاب، نماز اول وقت، ایمان و اعتقادات جوانان جامعه حفظ و در امنیت و آرامش زندگی کنند.

میرباقری با بیان اینکه اگر شهدا قلب و سرشان را نمی دادند دشمن اجازه ساخت موشک و پیشرفت را به ما نمی داد، خاطرنشان کرد: شهدای سرافراز به واسطه ریختن خون شان در راه خدا اقتدار، ارزش و عظمت را برای این کشور به ارمغان آوردند.

استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: امروز دشمن به دنبال فتنه دیگر با نقشه دلسرد و ناامید کردن آحاد جامعه است تا مردم به مرور زمان تسلیم این حربه شوند.

میرباقری با اشاره به سوره انفال، ثبات قدم، فراموش نکردن یاد خدا، اطاعت از خدا و رسول او، نداشتن جنگ و نزاع در بین خود و استقامت و صبر را چند راهکار برای مقابله با دشمن عنوان کرد.

وی با اشاره به خطبه ۱۹۲ نهج البلاغه بیان کرد: الفت و اتحاد باعث خوشبختی و درگیری و نزاع باعث اختلاف می شود و نتیجه کار اختلاف هلاکت و نابودی است.

استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: امروز دشمن پا بر روی اقتصاد ما گذاشته است و اگر در جامعه ما از کالای ایرانی حمایت و استفاده شود، آن وقت مقابل دشمنان سرمان را بالا گرفته و به خودکفایی می رسیم.

میرباقری در پایان خطاب به مسؤولان گفت: ما باید این نظام را مثل فرزندمان بزرگ کنیم و کار ها را به دست جوانانی بسپاریم که دنبال روز و شب، استراحت و غذا نباشد آن وقت است که جامعه سربلند بیرون می آید.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه