اخبار داغ

کره جنوبی جواز صعود را کسب کرد

کره جنوبی جواز صعود را کسب کرد
تیم ملی فوتبال کره جنوبی روز جمعه با برتری مقابل قرقیزستان به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا صعود کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایرنا؛ تیم های ملی کره جنوبی و فیلیپین از گروه C جام ملت های آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر کره به اتمام رسید تا این تیم راهی مرحله بعدی شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این بازی در ورزشگاه «بن زاید» شهر العین و با قضاوت «محمدخمیس الماری» از قطر برگزار شد.
کره جنوبی برای رسیدن به دومین پیروزی خود در این جام کار را تهاجمی آغاز کرد اما قرقیزستان حریف دست و پا بسته ای نبوده است.
کره ای ها در نیمه نخست چند بخت مناسب گلزنی را از دست دادند و در نهایت در دقیقه 41 ، ارسال «هانگ چول» از جناح راست را «کیم مین جائه» با ضربه سر تماشایی به گل تبدیل کرد.
در نیمه دوم ،بازیکنان قرقیزستان با حرکات از جناحین و شوتزنی به دنبال گل تساوی بودند که با وجود تلاش فراوان به این مهم نرسیدند.
همچنین مهاجمان کره نیز با بدشانسی، دو بار دیرک دروازه حریف را به لرزه در آوردند.
در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان «پائولو بنتو» در تیم کره جنوبی به اتمام رسید تا این تیم با 6 امتیاز، جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را کسب کند.
پیش از این در همین گروه تیم ملی چین با برتری یک بر صفر مقابل فیلپین 6 امتیازی شد و صعودش را به مرحله حذفی قطعی کرد.

**ترکیب قرقیزستان
کوتمان قدیربایف، والری گیچین، تامیرلان کزوبائف، دانیل تاگو، کایرات ژیرگالبک، بکژان ساگینبائف، ادگار برنهارت(بختیار دویشوبکوف)، عزیز سیدکوف(ویتالی لوکس)، آخلیدین اسرائیلوف(سونالی رستموف)، فرحت موسابکوف، میرلان مورزائف
**ترکیب کره جنوبی
کیم سئونگ گیو، لی یونگ، کیم مین جائه، کیم یونگ گوون، هونگ چول، جانگ وو یونگ، هوانگ هی چان، لی چونگ یونگ، هوانگ این بئوم، کو جا چئول(جو سه جونگ)، هوانگ اوی‌جو(دونگ وون جی)

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه