اخبار داغ

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در خبرگان رهبری:

ایران هراسی؛ ناموفق‌ترین پروژه در ایجاد حس ناامیدی نسبت به نظام/ نیروهای جوان و انقلابی در بدنه اجرایی کشور بکارگیری شوند

ایران هراسی؛ ناموفق‌ترین پروژه در ایجاد حس ناامیدی نسبت به نظام/ نیروهای جوان و انقلابی در بدنه اجرایی کشور بکارگیری شوند
آیت‌الله قریشی، با تاکید بر اینکه باید مطالبات رهبر انقلاب در خصوص استفاده از نیروهای جوان در بخش‌های دولتی عملی شود، گفت: متاسفانه بی توجهی به نیروی جوانان باعث تنزیل جایگاه خدمت رسانی به مردم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا آیت‌الله سید علی اکبر قریشی در گفت و گو با خبرنگار اروم‌نیوز، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مردم قم، اظهار داشت: موضوعی که اخیرا مورد توجه و تاکید رهبر انقلاب قرار دارد، استفاده از نیروهای جوان و انقلابی در بدنه دولت و دستگاه‌های اجرایی است. این امر باید بیش از پیش در اولویت ادارات و سازمان‌های دولتی قرار گیرد و شرایط برای ورود جوانان به عرصه خدمت در کشور فراهم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: اینکه برخی مدیران و کارکنان پس از چندین سال از بازنشستگی خود همچنان مشغول فعالیت و خدمت باشند و نیروهای جوان توان حضور در میدان خدمت را از دست بدهند امری مورد مذمت و نادرست است که باید توسط مسئولین برای این مشکل چاره‌اندیشی شود.

,

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، ضمن اشاره به محورهای انقلابی‌گری در جامعه، ولایتمداری را یکی از ضروری ترین شرایط شناخته شدن افراد انقلابی برشمرد و گفت: باید روحیه ولایتمداری و پشتیبانی قاطع از ولایت مطلقه فقیه را در جامعه ارتقا دهیم و این امر نیازمند حضور نیروهای انقلابی و ولایی در بخش‌های مختلف جامعه است تا شاهد تقویت جایگاه انقلابی‌ها باشیم.

,

وی، ادامه داد: دشمنان برای کاستن از قدرت انقلابی‌ها و نیز دور ساختن نیروهای انقلابی و ولایی از بدنه اجرایی کشور برنامه و طرح‌های مختلفی دارند و از هر روشی برای غلبه بر این ظرفیت کشور دریغ نمی‌کنند. مسئولان باید بیدار باشند و نسبت به هشدارهای رهبری توجه ویژه کنند تا روحیه جهادی و انقلابی پابرجا بماند.

,

آیت‌الله قریشی، حماقت آمریکا و دیگر کشورهای همراه آن برای ایجاد حس ایران هراسی و اسلام هراسی در جهان را جزو راهبرهای همیشگی این کشورها عنوان کرد و بیان داشت: مسلمانان و آزادیخواهان جهان در شرایط فعلی چنین سخنانی را قبول ندارند و بیشتر به دنبال یافتن راه‌های استفاده از تجربیات ایرانیان در زمینه غلبه بر استکبار هستند.

,

وی، همچنین در خصوص نحوه ورود دشمن برای تقویت حس ایران هراسی، تصریح کرد: بدگمان کردن مردم نسبت به قدرت دفاعی ایران، ایجاد حس ناامنی در ایران و نیز دخیل دانستن ایران اسلامی در تشکیل گروه‌هایی نظیر داعش از مهم‌ترین دستور کارهای دشمنان برای ایران هراسی در میان مردم جهان است که خوشبختانه اقدامات و عملکرد نیروهای انقلابی در بخش‌های مختلف باعث بی اثر بودن این فعالیت‌ها و نیز بالا بودن قدرت اعتماد عموم به جمهوری اسلامی ایران شده است.

,

این مفسر برجسته قرآن کریم، وعده الهی در زمینه پیروزی نهایی حق بر باطل را قطعی دانست و ابراز داشت: حتی در شرایطی که نیروهای اسلام در پایین‌ترین تعداد و شرایط خود قرار داشته باشند بالاخره پیروزی نهایی با آن‌ها خواهد بود. این موضوع در شرایط فعلی و دنیای امروز که ایران اسلامی بیشترین آمادگی دفاعی و نظامی را نسبت به هر دورانی دارد و نیز در زمره قوی‌ترین نیروهای مسلح جهان است، امری قطعی و قابل لمس و حصول است.

,

وی، در پایان سخنان خود، بر لزوم بیداری و بصیرت هرچه بیشتر مردم ایران اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان تاکید و خاطرنشان کرد: خوشبختانه بصیرت و هشیاری مردم در بالاترین سطح خود قرار دارد و همراهی مسئولین در زمینه‌های مختلف با اقشار مختلف مردم به راحتی می‌تواند زمینه لازم برای غلبه بر توطئه‌های دشمنان را فراهم سازد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه