اخبار داغ

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس عنوان کرد؛

بسیج؛یکی از ظرفیت های بستر ساز فضای مجازی

بسیج؛یکی از ظرفیت های بستر ساز فضای مجازی
انارکی محمدی گفت:متأسفانه در کشور کادر سازی و نیرو سازی برای جوانان نشده است؛ به این معنا که سالیان قبل باید نیروها را تقویت و از ظرفیت بازنشسته ها برای اتاق فکر استفاده می کردیم که این اقدام صورت نگرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد انارکی محمدی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم قم گفت: با توجه به منویات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص جوان گرایی و استفاده از نیروهای تازه نفس و جوان، مجلس اقدامات مناسبی را در راستای مصوبه منع به کارگیری بازنشستگان انجام داد که اقدام خوب و به جایی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه بعضی از بخش های دولت نیازمند نیرو های توانمند و متخصص به ویژه در بخش های امنیتی است، عنوان کرد: با نگاه به گذشته و زمان جنگ می بینیم که اکثر فرماندهان آن دوره نیروهای جوان بودند و این مسئله نشان دهنده آن است که جوانان همیشه قابلیت دارند و باید به آنها اعتماد کنیم.

,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه در کشور کادر سازی و نیرو سازی برای جوانان نشده است؛ به این معنا که سالیان قبل باید نیروها را تقویت و از ظرفیت بازنشسته ها برای اتاق فکر استفاده می کردیم که این اقدام صورت نگرفته است.

,

این مقام مسئول افزود: اگر امروزه از مصوبه منع به کارگیری بازنشستگان را صیانت و حمایت کنیم؛ از نیروهای جوان در بخش های مختلف می توانیم استفاده کنیم.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص آثار به کار گیری جوانان در کشور  گفت: استفاده از پتانسیل های جوانان می تواند جانشین پروری را برای ما در کشور به پدید آورد که متأسفانه سالیان سال است که ما از این مقوله فاصله گرفته ایم.

,

انارکی محمدی با تأکید بر اینکه تقویت نیروی انسانی مهمترین موضوع کشور است، افزود: نیروهای جوان، تازه نفس، تحصیلکرده، خلاق و تحصیلکرده  می توانند سکان کشور را به دست گیرند و بسیاری از مشکلات که امروزه دور باطل در برخی از بخش های آنها خورده شده است جمع خواهد شد و بر همین اساس نیروهای جوان می توانند با خلاقیت بخش های مختلف را به حرکت در آوردند.

,

وی با اشاره به بخش دیگری از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی گفت: با توجه به فرهنگ و اصالت کشور باید کمک کنیم که فرهنگ استفاده خوب را از فضای مجازی داشته باشیم.

,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امرزه بیشترین کاربر و استفاده از از فضای اینترنت ما داریم، عنوان کرد: بر همین اساس می طلبد که این فضا بومی سازی شود تا از ابزارهای داخلی استفاده کنیم و این مسئله نیازمند تقویت است  تا جوانان بهترین برداشت را از این فضا داشته باشند.

,

انارکی محمدی با تأکید بر اینکه ما باید خوب استفاده کردن از فضای مجازی را بیاموزیم، ابراز کرد:  یکی از ظرفیت هایی که می توان بستر سازی مناسبی در خصوص فضای مجازی صورت گیرد؛ بسیج است.

,

وی در پایان با اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: بسیج بیست میلیونی به دستور امام خمینی (ره) تأسیس شد و امروزه شاهد هستیم که همه جا می توانیم از این ظرفیت نیروهای بسیج در منازل، دستگاه های و سازمان ها استفاده کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه