اخبار داغ

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس:

قامت مردم زیر فشارهای اقتصادی خمیده است/ آمریکا، خیرخواه ملت ایران نیست

قامت مردم زیر فشارهای اقتصادی خمیده است/ آمریکا، خیرخواه ملت ایران نیست
نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها هیچگاه خیرخواه مردم ایران نبودند و باید در برابر آنها با هوشیاری عمل کرد گفت: این دشمنی استکبار مربوط به این دوره از حکمرانان آمریکا نیست بلکه از ۴۰ سال گذشته و پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره سردمداران آمریکا این سنت دشمنی با ملت ایران را سرلوحه خود دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کاظمی نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران نفر از مردم قم اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلام در این دیدارفرمودند، "در مقابل توپ و تشر و یاوه گویی های آمریکا و اروپا پس نزنید و بایستید و بدانید که اینها نه تهدید، نه «وعده و قول» و نه حتی امضایشان اعتبار ندارد" لذا باید مسئولان در هر جایگاهی که هستند سخنان رهبری را سرلوحه خود قرار دهند تا به زودی شاهد شکست استکبار جهانی به خصوص آمریکای جنایتکار باشیم.

کاظمی افزود: ترامپ ضمن امضای سند خروج آمریکا از برجام (برنامه جامع مشترک)، با سخنان سبک، زشت و سخیف خود، به مردم ایران تهمت و افترا زد که این نشان از احمقی و کم عقلیش است.

وی تصریح کرد: علت اصلی این خصومت و دشمنی آمریکا در واقع انقلاب و نظام اسلامی است که دست زیاده‌خواهی استکبار را سرزمین غنی ایران اسلامی کوتاه کرد.

کاظمی با بیان اینکه آمریکایی‌ها هیچگاه خیرخواه مردم ایران نبودند و باید در برابر آنها با هوشیاری عمل کرد افزود: این دشمنی استکبار مربوط به این دوره از حکمرانان آمریکا نیست بلکه از ۴۰ سال گذشته و پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره سردمداران آمریکا این سنت دشمنی با ملت ایران را سرلوحه خود دارند.

وی خاطرنشان کرد: اما جمهوری اسلامی همچنان استوار ایستاده و سرافراز به حیات پرافتخار خود ادامه خواهد داد.

مسئولان حل مشکلات معیشتی مردم به ویژه قشر‌های ضعیف را اولویت کاری خود قرار دهند

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار در مهمترین توصیه خود به مسئولان به‌خصوص دولتمردان تأکید کردن؛ اولویت کاری خود را حل مشکلات معیشتی مردم به‌ویژه قشرهای ضعیف قرار دهید، چرا که این مسئله اهمیت ویژه ای دارد لذا مسئولان باید مشکلاتی ازجمله تأمین معیشت را دغدغه خود دانسته و در حل آن بیش از پیش تلاش کنند.

کاظمی بیان کرد: به گفته رهبری دشمنان در کوتاه مدت بدنبال بر هم زدن امنیت و آرامش کشور هستند و در میان‌مدت اقتصاد و معیشت مردم را نشانه گرفته اند تا مردم در تنگنا قرار گیرند و در بلندمدت نیز اصل نظام را هدف گرفته تا از ارزش‌ها دور شویم.

وی افزود: نمایندگان مجلس تأمین معیشت مردم را اولویت اصلی و دغدغه جدی خود می‌دانند و به دنبال ساز و کارهای قانونی جهت رفع آن هستند.

کاظمی ادامه داد: نگرانی و دغدغه‌های مردم قابل‌قبول است و مردمی که همواره مدافع و حامی نظام بودند امروز دغدغه‌هایی دارند که رفع آن بی‌شک خواسته تمامی مسئولان است.

وی افزود: انتظار می‌رود مسئولان با همکاری خود مردم نسبت به رفع مشکلات و دغدغه‌های معیشت اقدام کرده و راهکارهایی را اتخاذ کنند که خواسته‌های مردم پاسخ گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, مسئولان حل مشکلات معیشتی مردم به ویژه قشر‌های ضعیف را اولویت کاری خود قرار دهند, مسئولان حل مشکلات معیشتی مردم به ویژه قشر‌های ضعیف را اولویت کاری خود قرار دهند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه