اخبار داغ

ورود سامانه بارشی جدید از فردا/ آغاز بارش "برف و باران" در ۱۲ استان

ورود سامانه بارشی جدید از فردا/ آغاز بارش "برف و باران" در ۱۲ استان
سازمان هواشناسی کشور، ورود سامانه بارشی جدید از روز یکشنبه را پیش‌بینی کرد که پیامد آن بارش "برف و باران" در ۱۲ استان کشورمان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز یکشنبه مورخ 23 دی ماه، سامانه بارشی جدیدی از غرب کشور وارد شده و در نوار غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی فعال می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بر این اساس برای استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، شمال خوزستان، زنجان، قزوین، البرز و شمال تهران بارش باران و برف و وزش باد و در استانهای واقع در جنوب غرب کشور، آبگرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن آب رودخانه‌ها پیش‌بینی می‌شود.
,
 
,
از این رو توصیه می‌شود برای کاهش خسارات احتمالی، تمهیدات لازم از سوی هموطنان عزیز، مدیریت بحران و سازمانهای امدادی در نظر گرفته شود.
,
 
,
همچنین به سبب بارش برف و کولاک برف در نقاط کوهستانی و سردسیر مناطق ذکر شده، لغزندگی جاده‌های کوهستانی، مه‌آلودگی و کاهش دید رخ خواهد داد که توصیه می‌شود هنگام تردد در این مناطق نکات لازم  برای حفظ ایمنی و جلوگیری از خسارات احتمالی به‌کار گرفته شود.
,
 
,
لازم به  ذکر است در روزهای آتی در مورد نحوه فعالیت این سامانه مجدداً اطلاع‌رسانی خواهد شد. 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه