اخبار داغ

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران خبرداد

افزایش ۴۵ درصدی فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در آذر ماه

افزایش ۴۵ درصدی فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در آذر ماه
مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در آذر ماه امسال ۵۸ نفر (۳۸ مرد و ۲۰ زن) می‌باشد که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد افزایش یافته‌است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  افزایش ۴۵ درصدی فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در آذر ماهعلی عباسی در گفت‌و گو با میزان تصریح کرد: از کل متوفیات حوادث رانندگی آذر ماه محور برون شهری و راه روستایی ۴۲ نفر (با ۵۰ درصد افزایش)، درون شهری ۱۶ نفر (ا ۳۳ دزصد افزایش) را در برمی‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی گفت: بیشترین فوتی مربوط به شهر‌های آمل با ۱۱، ساری و میاندرود با ۷ نفر و تنها شهر بدون فوتی گلوگاه گزارش شده است. از این تعداد ۱۳ مورد راننده، ۳ مورد موتور سوار، ۱۶ نفر سرنشین، ۲۲ نفر عابر و ۴ مورد هم دوچرخه سوار هستند. 
,
 
,
عباسی تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در آذر ماه سالجاری، یک هزار و ۳۸۰ نفراعلام کرد که این رقم نسبت به مشابه سال قبل ۳ درصد رشد داشته است. 
,
 
,
این مقام اجرایی استان مازندران تصریح کرد: از آنجائیکه بیشترین فوتی در جاده‌های برون شهری رخ داده است این می‌تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل: بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و رانندگی با سرع مطمئنه در کاهش تصادفات موثر باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه