اخبار داغ

طرح استانی شدن انتخابات مجلس به کجا رسید؟

طرح استانی شدن انتخابات مجلس به کجا رسید؟
یک نماینده، آخرین اخبار از بررسی طرح استانی شدن انتخابات مجلس در پارلمان را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد حسینی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات طرح استانی شدن انتخابات مجلس در صحن پارلمان، گفت: طبق رأی اکثریت نمایندگان مجلس مقرر شد که ملاحظاتی درباره طرح استانی شدن انتخابات مجلس صورت گیرد و اصلاحاتی در این طرح انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به نظرات منتقدان طرح استانی شدن انتخابات مجلس، اظهار داشت: اغلب منتقدان طرح استانی شدن انتخابات مجلس معتقدند که این طرح باعث ایجاد باندگرایی و فرقه‌گرایی شده و مانع گردش نخبگانی می‌شود، از طرفی، برخی از آنها نیز بر این موضوع اصرار دارند که می‌تواند مشکلات امنیتی ایجاد کرده و مانعی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات نیز ایجاد کند.
,
 
,
نماینده مردم تفرش در مجلس تصریح کرد: با توجه به نظرات منتقدان طرح استانی شدن انتخابات و نیز موافقت با کلیات آن در صحن پارلمان، کارگروهی با حضور جمعی از نمایندگان مجلس برای بررسی بیشتر این طرح تشکیل شده است.
,
 
,
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: کارگروهی که برای بررسی بیشتر طرح استانی شدن انتخابات تشکیل شده، قرار است گزارشی از نتایج بررسی‌ها را به کمیسیون شوراها ارائه کند.
,
 
,
طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه (۱۹ دی) پارلمان با رأی اکثریت نمایندگان مجلس به صورت مشروط تصویب شد اما نمایندگان شرط کردند تا برخی نقایص آن در کمیسیون شوراها برطرف شده و بررسی‌های بیشتری بر روی این طرح صورت گیرد.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه