اخبار داغ

رییس سازمان صنعت معدن وتجارت استان اردبیل:

تولیدکنندگان اردبیل با افزایش کرایه حمل و نقل روبه رو هستند

تولیدکنندگان اردبیل با افزایش کرایه حمل و نقل روبه رو هستند
رییس سازمان صنعت معدن وتجارت استان اردبیل گفت: یکی از اصلی‌ترین چالش حال حاضر تولیدکنندگان ما افزایش سرسام‌آور قیمت کرایه حمل و نقل است که حتی به اذعان تولیدکنندگان رقم اعلام شده در این زمینه بیشتر از سایر مناطق کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،سید حامد عاملی رییس سازمان صنعت معدن وتجارت استان اردبیل صبح امروز در جلسه بررسی موانع و مشکلات واحد های تولیدی استان گفت: حفظ خطوط تولید و رفع موانع پیش‌رو در این حوزه از رویکردها و راهبردهای اصلی مسئولان نظام اسلامی براساس فرمایش مقام معظم رهبری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: مشکلات واحدهای تولیدی در جلسات ستاد تسهیل و با تاکید استاندار اردبیل به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد به طوری که اکثر واحدهای ما در دریافت تسهیلات برای تامین مواد اولیه با مشکلات و دغدغه‌هایی روبرو هستند که انتظار می‌رود با همکاری همه دستگاه‌ها این موانع و مشکلات برطرف شود.

,

 عاملی تلاش دولتمردان را در کمک به چرخه تولید و تقویت مسایل صنعتی و همچنین کشاورزی یادآور شد و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بر حفظ خطوط تولید و تقویت برنامه‌ریزی‌ها در این حوزه تلاش می‌کنند تا در بهترین شرایط مشکلات و نارسائی‌ها بررسی و زمینه رفع این موانع فراهم آید.

,

رییس سازمان صنعت معدن وتجارت استان اردبیل گفت:  یکی از اصلی‌ترین چالش حال حاضر تولیدکنندگان ما افزایش سرسام‌آور قیمت کرایه حمل و نقل است که حتی به اذعان تولیدکنندگان رقم اعلام شده در این زمینه بیشتر از سایر مناطق کشور است.

,

عاملی نوپا بودن حوزه تولید را در استان یادآور شد و تصریح کرد: این نوپا بودن نیاز به حمایت بیشتر و همراهی همه مسئولان دارد که ضروری است با یک برنامه‌ریزیز دقیق به سمتی حرکت کنیم تا پشتبیانی واقعی از فعالان این بخش انجام شود.

,

وی خواسته اکثر تولیدکنندگان را حذف نوبت‌دهی و رعایت شرایط توافقی در حمل بار و تولید محصولات واحدهای مختلف اعلام کرد و افزود: هر چند افزایش قیمت در سالجاری و بعد از اعتراض فعالان بخش حمل و نقل در دو نوبت اعمال شده اما انتظار می‌رود شرایط سهل برای جابجایی کالا و محصولات تولیدی در استان از طریق فعالان فراهم آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه