اخبار داغ

مدیر درمان استان زنجان خبرداد؛

ویزیت ۸۰۰ هزار بیمار توسط مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان زنجان

ویزیت ۸۰۰ هزار بیمار توسط مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان زنجان
مدیر درمان استان زنجان از افزایش تعداد ویزیت پزشکان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بیمارستانها و مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد و گفت: در 9 ماه گذشه از سالجاری 800 هزار در مراکز درمانی استان پذیرش و مورد مداوا قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه در 9 ماه گذشته 15 هزار و 650 بیمار در دو بیمارستان امام حسین (ع) و امید ابهر بستری شده و مورد مداوا قرار گرفته اند اظهار کرد: ویزیت پزشکان تامین اجتماعی استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 4.27 درصدی مواجه شده است.

وی تصریح کرد: در 9 ماه گذشه سالجاری 7 هزار و 550 مورد عمل جراحی  بزرگ و کوچک در دو بیمارستان فوق انجام شده و این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 8.5 درصدی داشته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان به تعداد موالید در دو مرکز بستری طی 9 ماهه گذشه  از سال جاری اشاره کرد و عنوان داشت: طی این مدت4 هزار و 50 مورد زایمان در این مراکز درمانی بوقوع پیوسته است.

محمدی تعداد مراجعین سالمند تا پایان آذر ماه را  120 هزار نفر اعلام کرد و افزود: در شاخص آمار سالمندان نیز بیش از 12درصد رشد داشتیم و  افراد سالمند به محض مراجعه به مراکز تامین اجتماعی برابر دستورالعمل طرح تکریم سالمندان و پیشکسوتان، خارج از نوبت و به صورت ویژه پذیرش و مورد مداوا قرار می گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
,
,
,
,
,
,

وی تعداد مراجعین خدمات تشخیصی درمانی سرپایی در کل مراکز درمانی تامین اجتماعی استان را بیش از 716 هزار و 200 نفر ظرف مدت مذکور عنوان کرد و خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی بعنوان بزرگترین و اولین خریدار خدمات درمانی و دومین تولید کننده درمان در سطح کشور است و در زنجان  با دو بیمارستان (امام حسین (ع) و امید ابهر ، یک پلی‌کلینیک تخصصی حکیم هیدجی و چهار درمانگاه سرپایی در شهرستانهای زنجان ، ابهر ، خرمدره و خدابنده فعالیت می کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان در پایان یادآوری کرد: این تعداد خدمات در بیمارستان های تامین اجتماعی و پلی کیلنیک ها و درمانگاههای سرپایی بصورت کاملا رایگان به بیمه شدگان سازمان ارائه می شود و چرخه ارائه خدمات از بدو پذیرش تا خروج بیمار از سیستم بصورت نسخه الکترونیک است.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه