اخبار داغ

وزیر ورزش و جوانان:

۴ ورزشگاه تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد

۴ ورزشگاه تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد
وزیر ورزش و جوانان گفت: از ابتدای امسال تاکنون شش ورزشگاه افتتاح شده و با بهره برداری چهار ورزشگاه دیگر تا پایان سال تعداد ورزشگاهها تازه احداث شده به ۱۰ خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت؛ مسعود سلطامی فر ظهر امروز در حاشیه بهره برداری از ورزشگاه پنج هزار نفری تربت حیدریه اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان نظام قصد داشتند این ملت نتواند جشن پیروزی چهل سالگی خود را برگزار کند اما از هفته دولت امسال یک برنامه شش ماهه تعریف کردیم تا چهل سالگی انقلاب را با شکوه و تداوم بیشتر و بهتری برگزار کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی با بیان اینکه ورزشگاه پنج هزار نفری تربت حیدریه ششمین ورزشگاهی است که از ابتدای امسال افتتاح شده، افزود: تاکنون شش ورزشگاه افتتاح شده و با بهره برداری چهار ورزشگاه دیگر تا پایان سال تعداد ورزشگاهها تازه احداث شده به ۱۰ خواهد رسید.

,

 

,

سلطانی فر بیان کرد: در کنار این پروژه ها صدها سالن ورزشی و طرح های مختلف در حال احداث و تکمیل شدن است که بخشی از آنها در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

,

 

,

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه امسال با توجه به محدودیت های دولت تعدد پروزه ها و طرح ها قابل ملاحظه است، گفت: امروز کشور در شرایط ویژه ای قرار دارد و عبور از این شزایط و گردنه سخت نیازمند وحدت، تعامل و هماهنگی است.

,

 

,

نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از فقدان خوابگاه ورزشی، گفت: اما بخشی از پروژه مسکن مهر قابل استفاده به عنوان خوابگاه است که تامین منابع مالی آن نیازمند بذل توجه وزارت ورزش و جوانان می باشد.

,

 

,

سعید باستانی روز شنبه در آیین افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری تربت حیدریه که با حضور وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت، افزود: همچنین اداره این ورزشگاه نیازمند تامین نیرو است که باید وزارت ورزش و جوانان همچون گذشته نگاه تعاملی خود را با حوزه ورزش این خطه حفظ کرده و گسترش بدهد.

,

 

,

وی همچنین گفت: ورزشگاه آزادی تربت حیدریه جزو ورزشگاه های 15 هزار نفری کشور بوده که به دلیل مسایل مالی به پنج هزار نفری کاهش پیدا کرد که امیدواریم با تلاش وزارت ورزش و جوانان طرح اولیه دنبال شود.

,

 

,

باستانی ضمن بیان اینکه حوزه ورزش حرفه ای در تربت حیدریه در سال های اخیر پیشرفت های قابل ملاحظه ای کرده، اظهار داشت: اما به دلیل تعدد این رشته های ورزشی و در این زمان کوتاه تنها می توان به سرآمد آن ها یعنی رشته دو و میدانی و قهرمان ملی این رشته یعنی حسن تفتیان و مربی پرتلاشش رمضانی اشاره کرد.

,

 

,

وی همچنین از وزیر ورزش و جوانان درخواست کرد تا نسبت به تامین اعتبار برای تکمیل پروژه استخر روباز تربت حیدریه اقدام کند.

,

 

,

صبح امروز و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان ورزشگاهپنج هزار نفری تربت حیدریه به بهره برداری رسید

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه