اخبار داغ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

باید از ظرفیت عظیم بسیج در فضای مجازی به نحو احسن استفاده کرد/ مسئولانی که روحیه اشرافی‌گری دارند، کنار بروند

باید از ظرفیت عظیم بسیج در فضای مجازی به نحو احسن استفاده کرد/ مسئولانی که روحیه اشرافی‌گری دارند، کنار بروند
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره لزوم توجه به فضای مجازی گفت: باید از ظرفیت عظیم بسیج در فضای مجازی به نحو احسن استفاده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص اینکه فضای مجازی به فضایی برای تودهنی زدن به دشمن تبدیل شود، اظهار کرد: فضای مجازی فرصت بسیار بزرگی که در اختیار مردم و حاکمیت‌ها در دنیا قرار گرفته است که مقام معظم رهبری اهمیت آن را بارها مورد تاکید قرار داده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: در سالهای قبل که فضای مجازی به تازگی راه افتاده بود مقام معظم رهبری جمله معروفی داشتند و آن این بود که اگر من رهبر نبودم به طور یقین فرمانده فضای مجازی می‌شدم و این نشان از اهمیت فضای مجازی است.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه هنوز نتوانسته‌ایم انتظارات مقام معظم رهبری را در این حوزه برآورده کنیم، ابراز کرد: باید بتوانیم از فضای مجازی به نحو احسن استفاده کنیم و اجازه ندهیم دشمن این فضا را در اختیار گیرد.

,

وی با تاکید بر اینکه باید زیرساخت‌های لازم برای استفاده درست از این فضا فراهم شود، خاطرنشان کرد: به قول مقام معظم رهبری باید از این فضا برای تودهنی به دشمن استفاده کنیم، بنده اعتقاد داریم که برای دفاع از حریم این ممکلت و همچنین آرمانهای انقلاب و نظام باید در این فضا حضوری فعال و موثر داشته باشیم.

,

بیگدلی با بیان اینکه باید از خطوط قرمز نظام و انقلاب در این فضا به خوبی دفاع کنیم، تصریح کرد: البته باید توجه داشت که آموزش استفاده درست از این فضا و همچنین سواد رسانه‌ای را باید جدی بگیریم تا تهدیدات این فضا را با هوشمندی به فرصت تبدیل کنیم.

,

وی با تاکید بر اینکه وظیفه وزارت ارتباطات در این زمینه بسیار سنگینی دارد، بیان کرد: وزارت ارتباطات باید به عنوان متولی این امر زیرساخت‌های لازم را فراهم و همچنین اقدامات موثری را برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری انجام دهد.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با استفاده از بستر فضای مجازی می‌توان یک همدلی مثال زدنی در کشور ایجاد کرد، اظهار کرد: البته این را هم باید بگویم که مسئولان اجرای نباید فضای حقیقی را رها کرده و مشغول توئیت‌هایی شوند که هیچ مشکلی از مردم را حل نمی‌کند.

,

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت بسیج در فضای مجازی به نفع کشور استفاده کرد، عنوان کرد: بسیج ظرفیت بزرگی در حوزه فضای مجازی دارد که باید به نحو احسن از این ظرفیت استفاده کرد.

,

بیگدلی با بیان اینکه باید حضور بسیج در فضای مجازی گسترش یابد، گفت: بسیج همیشه با خلوص نیت برای حل مشکلات کشور وارد شده و به نظرم در حوزه فضای مجازی نیز ظرفیت عظیمی در اختیار دارد.

,

وی در ادامه با اشاره به روحیه اشرافی‌گری موجود در بین برخی مسئولان بیان کرد: ما انقلاب کردیم تا اشرافی‌گری را از بین ببریم، انقلاب اسلامی ایران را می‌توان از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار داد که یکی از آنها مبارزه با اشرافی‌گری بود.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره به دوری از اشرافی‌گری تاکید داشته‌اند، اظهار کرد: دین اسلام و همچنین انقلاب ما اشرافی‌گری را رد می‌کند و در این راستا مسئولانی که به دنبال اشرافی‌گری هستند باید کنار بروند.

,

وی تصریح کرد: اشرافی‌گری با اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی همخوانی ندارد که نیاز است به همان روحیه اوایل انقلاب برگردیم.

,

بیگدلی در خصوص بدعهد‌ی‌های اروپا در اجرای ساز و کار مالی گفت: متاسفانه شاهد بدعهدی اروپا در این خصوص هستیم که منافع ما در زمینه برجام نادیده می‌گیرند و دنبال منافع خودشان هستند.

,

وی خاطرنشان کرد: ما با کشورهایی طرف هستیم که متاسفانه به عهد خود پای بند نبوده و به دنبال منافع خود هستند که ما نیز باید در این خصوص تجدید نظر لازم را انجام دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه