اخبار داغ

ایران مقصد گردشگری آمریکایی هاست

ایران مقصد گردشگری آمریکایی هاست
روزنامه نیویورک تایمز با انتشار تصویری از شهر یزد ایران را در میان 52 مقصد برجسته گردشگری آمریکایی ها در سال تازه میلادی (2019) معرفی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایرنا؛ این روزنامه آمریکایی نوشته است: با وجود اوجگیری تنش های سیاسی میان ایران و ایالات متحده از هنگام آغاز دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ، ایران از جاذبه آشکاری برای مسافران و گردشگران ماجراجو یانه برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نیویورک تایمز از میان مقصدهای گردشگری مهم ایران به ویرانه های برجای مانده از امپراتوری پارس (تخت جمشید و پاسارگاد)، مسجدهای دیدنی شیراز و اصفهان با عمر چند صد ساله و بازار بزرگ و کاخ گلستان در کلانشهر تهران اشاره کرده است.
این روزنامه آمریکایی، یکی از دلایل اضافی برای سفر مردم این کشور را به ایران در سال جاری میلادی، برپایی نمایشگاه بااهمیتی در موزه هنرهای معاصر دانسته که مکان محبوبی برای جوانان کشورمان به شمار می رود. این نمایشگاه با نام نقاشی هایی از چهره انسان، اشیاء و دورنماها، از 21 فوریه تا 20 آوریل (اول اسفند ماه سال جاری تا 31 فروردین ماه 1398) با گزیده ای از حدود500 اثر شامل شاهکارهای اندی وارهول، مارک روتکو و مارسل دوشامپ و همچینن حدود 40 اثر از پابلو پیکاسو نقاش اسپانیایی، در سراسر این موزه برپا خواهد شد. بیشتر این مجموعه آثار که از سال 1979 به این سو در انبارهای این موزه زیر روکش نگهداری می شده، اخیرا کشف شده است. 
نیویورک تایمز با یادآوری این مطلب که وزارت امور خارجه آمریکا، شهروندان این کشور را از سفر به ایران منع نکرده است و آمریکایی ها تنها در چارچوب تورهای سازماندهی شده می توانند به ایران سفر کنند، در پایان به برخی گزینه های شرکت های بین المللی گردشگری برای دیدار در سال 2019 از ایران مانند برگزاری نخستین تور ویژه بانوان و همچنین تورهای هدایت شده، اشاره کرده است.

,
,
,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه