اخبار داغ

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در نوار غزه

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در نوار غزه
ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر مناطقی در نوار غزه را آماج حملات جنگنده‌های خود قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از معا، هواپیماهای جنگی اسرائیل، بامداد امروز- یکشنبه- مناطقی در شرق اردوگاه «جبالیا» در نوار غزه را هدف قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
گزارش‌ها حاکی‌ است که جنگنده‌های اسرائیلی با پرواز در آسمان مناطق مختلف نوار غزه، برخی مواضع در اطراف «مقبره الشهدا» در شرق جبالیا را بمباران کردند و همچنین برخی مناطق در شرق و شمال این باریکه را هدف قرار دادند.
,
 
,
جنگنده‌ای اسرائیلی پایگاه «الیرموک» متعلق به «گردان‌های القسام»- شاخه نظامی جنبش حماس- را در شرق محله «الشجاعیه» در شهر غزه هدف قرار دادند.
,
 
,
طبق این گزارش، جنگنده‌های اسرائیلی همچنین به یکی از پایگاه‌های مقاومت حماس در شرق غزه با شلیک دست‌کم یک موشک حمله کردند.
,
 
,
این جنگنده‌ها موشک‌هایی نیز به حومه «جبل الریس» در شرق محله «التفاح» در شرق شهر غزه شلیک کردند. تاکنون گزارشی درباره تلفات احتمالی این حملات منتشر نشده است.
,
 
,
رسانه‌های عبری‌زبان گزارش داده‌اند این حملات به تلافی شلیک موشک از نوار غزه به سوی شهرک‌های موسوم به «غلاف غزه» انجام شده‌اند. ساعاتی قبل‌تر گزارش شد یک موشک از نوار غزه به سوی شهرک‌های اسرائیلی شلیک شده که به منطقه‌ای باز اصابت کرده است. در پی این شلیک، صدای آژیر در شهرک‌های «سدوت نقب» و «شعر هانقب» شنیده شد.
,
 
,
 
,
روزنامه «الحدث» فلسطین به نقل از منابعی در نوار غزه گزارش داده است که موشکی از نوع «107» به شهرک‌های یهودی‌نشین شلیک شده که سامانه «گنبد آهنین» در رهگیری آن ناکام ماند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه