اخبار داغ

استاندار زنجان:

لزوم توانمندسازی سمن‌ها و استفاده جوانان در کنار مدیران/ طرح پیشگیری از 5 آسیب اجتماعی مدنظر مقام معظم رهبری به صورت پایلوت در زنجان اجرا می‌شود

لزوم توانمندسازی سمن‌ها و استفاده جوانان در کنار مدیران/ طرح پیشگیری از 5 آسیب اجتماعی مدنظر مقام معظم رهبری به صورت پایلوت در زنجان اجرا می‌شود
استاندار زنجان گفت: توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد و استفاده از جوانان در کنار مدیران را دنبال می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح‌اله حقیقی امشب در دیدار با فعالین سازمانهای مردم نهاد با بیان اینکه سمن‌ها برای دو هدف تشکیل شده‌اند، اظهار کرد: این دو هدف، نداشتن میل اقتصادی و سیاسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی اعضای سازمانهای مردم نهاد را افرادی متدین، باسواد و علاقه‌مند به خدمت دانست و عنوان کرد: انگیزه‌های اعضای سازمانهای مردم نهاد ارزشمند بوده که شوق خدمت به روستا، شهر و کشورشان را دارند.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه استفاده از دیدگاه اعضای سمن‌ها ابتدایی‌ترین وظیفه ما است، ابراز کرد: داشتن ۳۴۹ سازمان مردم نهاد خوب است اما آیا به واقع توانسته‌ایم اینها را توانمند کرده و در کنار تصمیم‌سازان قرار دهیم که اگر این کار را نکردیم به این معنی است که کاری انجام نشده است.

,

وی با اشاره به اینکه اعضای سمن‌ها باید در کنار مدیران قرار گیرند، خاطرنشان کرد: برای سال ۹۸ توانمندسازی سمن‌ها و قرار دادن اعضای آنها در کنار مدیران دنبال خواهد شد که البته ما استفاده از جوانان را کنترل خواهیم کرد.

,

حقیقی با بیان اینکه هفته آینده سفری به شهرستان خدابنده خواهیم داشت، گفت: در این سفر از نزدیک در جریان مشکلات مردم این شهرستان قرار خواهیم گرفت.

,

وی افزود: یک بازدید سرزده نیز از شهرستان ماهنشان و شهر دندی خواهم داشت که در این سفر هیچ یک از مدیران استانی و شهرستانی را همراهم نخواهم برد.

,

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه مهمترین وظیفه ما در حوزه جوانان ایجاد اشتغال است، گفت: اگر موضوع اشتغال جوانان حل شود، ازدواج و مسکن آنها نیز حل خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه تا پایان امسال ۵۰ واحد را به بهره‌برداری خواهیم رساند، ابراز کرد: برای حفظ اشتغال ۱۴۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که یک هزار میلیارد تومان آن تسهیلات و ۴۰۰ میلیارد تومان آن سهم بودجه استان است.

,

حقیقی با اشاره به اینکه طرحی در دست تهیه است تا جوانان را در کنار مدیران قرار دهیم، اظهار کرد: استفاده از مشاورین جوان در کنار مدیران نیز به گونه‌ای خواهد بود تا هرکسی ایده‌ای برای کمک به مدیریت داشت آن را در کنار مدیران قرار می‌دهیم.

,

وی با اشاره به گلایه‌های مدیرعامل جامعه معلولان استان گفت: این گلایه‌ها را قبول دارم و هر مدیری بخواهد تفاوتی بین افراد معلول و سالم قائل شود به صورت جدی با آن برخورد خواهم کرد چرا که به نظرم چنین مدیری جوهره مدیریت ندارد.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه در خصوص راه‌اندازی خانه سازمان‌های غیردولتی نیز اقدامات لازم انجام خواهد شد، افزود: حضور اعضای سازمانهای غیردولتی در جلسات نیز انجام خواهد شد.

,

وی با تاکید بر اینکه باید مراقب مدیران باشیم، عنوان کرد: در حال حاضر برخی از اهرم‌های مدیریتی را در اختیار ندارم که با فراهم شدن آن برخی کارها به این مدیران واگذار خواهد شد.

,

حقیقی با اشاره به اقدامات انجام شده در مهرانه زنجان بیان کرد: مهرانه ارزش ملی است که بزرگی و توانمندی مردم زنجان را نشان می‌دهد.

,

وی با بیان اینکه بیشتر کارها را می‌توانیم به صورت پایلوت در زنجان انجام دهیم، گفت: یکی از این کارها پیشگیری از پنج آسیب اجتماعی مدنظر مقام معظم رهبری بوده که استان زنجان از نظر آسیب‌های اجتماعی جزو بهترین‌های کشور است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه