اخبار داغ

تند باد اردبیل را درنوردید/ مدارس تعطیل شد

تند باد اردبیل را درنوردید/ مدارس تعطیل شد
وزش باد‌های گرم از امروز تا عصر چهارشنبه در مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل حاکم خواهد بود و سرعت وزش باد به طور متوسط ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات به صورت لحظه‌ای به ۹۰ تا ۱۰۰ کیلومتر نیز خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، طبق پیش‎بینی نقشه‌های هواشناسی طی سه روز، دو سامانه وزش باد و بارش باران و برف سطح استان  اردبیل را فرا گرفته است؛ وزش باد‌های گرم تا عصر چهارشنبه در مناطق مرکزی و جنوبی حاکم خواهد بود و سرعت آن به طور متوسط ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات به صورت لحظه‌ای به ۹۰ تا ۱۰۰ کیلومتر نیز خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , سبلان‌ما,

تند باد در شهرستان گرمی باعث تعطیلی مقاطع تحصیلی ابتدایی در نوبت صبح شد.

,

طبق اعلام مدیر کل سازمان هواشناسی استان اردبیل سامانه بارشی که از عصر چهارشنبه به مناطق مختلف استان اردبیل وارد می شود به صورت بارش باران و برف بوده و  موجب کاهش ۸ درجه‌ای دما و یخبندان در برخی مناطق استان می‌شود.

,

مدیر کل سازمان هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه در طول سال جاری شاهد کاهش ۳۵ درصدی بارش‌ها در استان بوده ایم گفت: امیدواریم با ورود این سامانه و بارش رحمت الهی سال آینده با مشکل کم آبی مواجه نشویم.

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل همچنین به مردم توصیه کرد از سفر‌های غیر ضروری خودداری کرده و در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه