اخبار داغ

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

کار حزبی با بینش تشکیلاتی باعث ارتقاء مدیریت کشور می شود/احزاب در مسئولیت افراد شریک هستند

کار حزبی با بینش تشکیلاتی باعث ارتقاء مدیریت کشور می شود/احزاب در مسئولیت افراد شریک هستند
رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: باید کاری کرد که بینش تشکیلاتی و تفکر حزبی یعنی همان پذیرفتن جمعی مسئولیت برای پاسخگویی به مردم در جامعه نهادینه شود تا منافع جمعی جایگزین منافع فردی شده و چاره بهتری برای مشکلات اندیشیده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مصطفی میر سلیم در گفت و گو با خبرنگار  راه آرمان اظهار کرد: ما اعتقاد داریم کار این کشور بر مبنای تفکرات یک فرد و تصمیمات یک فرد نمی تواند به سامان برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: برای مسئولیت ها باید جمعی بر مبنای مبادله نظر و شناخت نقاط قوت و ضعف یکدیگر و راهکارهایی که برای برون رفت از مشکلات مبتنی بر تجربه و واقع بینی پیش بینی کرده اند و این قدرت را دارند که در شرائط حساس با پاکسازی روح خود جلوی انحراف را بگیرند وارد صحنه مسئولیت شوند.

,

میر سلیم تصریح کرد: اتکاء به تشکیلات یعنی مجموعه ای از افراد با هدف مشخص بر مبنای رفراندومی که به اطلاع عموم مردم می رسد ، برنامه خود را برای برطرف کردن این مسائل و کمبودها مطرح کنند و اگر مورد پسند و استقبال مردم قرار گرفت از یارانی که بدین منظور تربیت و آموزش دیده اند؛ وارد صحنه کار شده و دست به دست هم و هماهنگ فعالیت کنند.

,

وی در ادامه با بیان کرد: اینکه فردی انتخاب شود که در گروه اقتصادی خود چند پارچه باشد و یا با مسئولین فرهنگی اصلا سازش نداشته و درایتی به مسائل اجتماعی  نداشته باشد اگر وارد صحنه خدمت شود ره به جایی نخواهند برد و متاسفانه بعد از اتمام دوران خدمت شان، کسی جوابگوی عملکرد آن ها نیست.

,

عضو هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به مزیت های انتخاب یک فرد حزبی برای مسئولیت ها اشاره کرد و گفت: وقتی یک فرد از یک حزب وارد صحنه شد، مجموعه ای از افراد دست به دست هم داده و منسجم وارد کار می شوند و همه توان و آبروی خود را پای کار می گذارند تا آن فرد به موفقیت برسد.

,

میر سلیم بیان کرد: بنابراین باید کاری کرد که بینش تشکیلاتی و تفکر حزبی یعنی همان پذیرفتن جمعی مسئولیت برای پاسخگویی به مردم در جامعه نهادینه شود تا منافع جمعی جایگزین منافع فردی شده و چاره بهتری برای مشکلات اندیشیده شود.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: به عبارتی با انتخاب یک فرد حزبی، مسئولیت آن کار به عهده یک حزب است و حزب برای اینکه آبروی آن ها نرود به بهترین وجه به فرد مسئول برای حل مشکلات کمک می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه