اخبار داغ

رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت و معدن استان زنجان:

اطلاعات انبارهای استان زنجان در سامانه جامع انبارها ثبت می‌شود

اطلاعات انبارهای استان زنجان در سامانه جامع انبارها ثبت می‌شود
رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت و معدن استان زنجان با اشاره به اینکه اطلاعات انبارهای استان زنجان در سامانه جامع انبارها ثبت می‌شود گفت: تاکنون ثبت 3 هزار و102 بار در انبارها به ثبت رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; اسماعیل مسلمی امروز در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز با اشاره به فعالیت سامانه جامع انبارها در استان زنجان اظهار کرد: اطلاعات انبارها بیش از یک سال است در این سامانه ثبت می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه اطلاعات بیشتر انبارهای استان در سامانه ثبت شده است گفت: در حال حاضر با استفاده از این سامانه به راحتی می‌توان متوجه شد که چه اندازه محموله از استان خارج و چه میزان بار به استان زنجان وارد شده است.

,

رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت و معدن استان زنجان با اشاره به ثبت 3 هزار و102 بار در سامانه جامع انبارها خاطر نشان کرد: استان زنجان در زمینه ارسال بار استان زنجان به رتبه چهاردهم رسیده است.

,

وی با بیان اینکه تاکنون 953 مورد حواله از مبداء زنجان به سایر مقاصد بارگیری شده است، گفت: یک هزار و 294 بار نیز از سایر استان‌ها به سمت زنجان بارگیری شده است.

,

نوروزی، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری زنجان نیز در این جلسه از تدوین سند راهبردی جدید در شورای مبارزه با قاچاق کالا در سطح کشور خبر داد و گفت: قاچاق سوخت، دام، پوشاک، کالاهای سلامت محور و لوازم خانگی به ترتیب از اولویت بیشتری در مبارزه با کالا برخوردار هستند و از استان‌ها درخواست دارند تا آن‌ها هم اولویت‌های مهم خودشان را احصا کنند.

,

علی مدقالچی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه سامانه جامع بار از دو سال گذشته در استان زنجان راه اندازی شده است افزود: تا به امروز یک هزار و 400 بارنامه آنلاین از طریق آن صادر شده است.

,

وی با اشاره به اینکه براساس آمار ارائه شده تنها 10 درصد جابه‌جایی‌ها از سامانه مربوط، بارنامه دریافت می‌کنند افزود: این آمار مربوط به اثاث‌کشی اشخاص حقیقی و تجهیزات کشاورزی بوده است.

,

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه بارنامه‌های فاقد کد رهگیری جریمه می‌شوند گفت: در صورت ثبت نشدن کد پستی مبدا و مقصد در سامانه، کد رهگیری دریافت نشده و بر همین اساس بارنامه‌های فاقد کد رهگیری 500 هزار تومان به ازای هر بارنامه جریمه می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه