اخبار داغ

فرماندار میاندوآب:

۸۵ پروژه به مناسبت دهه مبارک فجر در میاندوآب آماده بهره برداری است

۸۵ پروژه به مناسبت دهه مبارک فجر در میاندوآب آماده بهره برداری است
فرماندار میاندوآب گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ۸۵ پروژه عمرانی، تولیدی، صنعتی، و کشاورزی در این شهرستان برای بهره برداری آماده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مهدی قهرمانی امروز در جلسه هماهنگی کمیته های ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میاندوآب، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ها ۹۵۷ میلیارد و ‌۱۴۰ میلیون ریال هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرماندار میاندوآب، افزود: این پروژه ها شامل ۵۸ پروژه عمرانی با صرف اعتباری بالغ بر ۷۶۹ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال و ۱۰ پروژه تولیدی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۵۵ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال با اشتغال زایی ۶۶ نفر است.

,

وی، به افتتاح طرح های عمرانی روستایی نیز اشاره کرد و گفت:به مناسبت این ایام ۱۷ پروژه دهیاری شامل ساختمان دهیاری، جدول گذاری و آسفالت معابر و سایر طرح های عمرانی در روستاهای تابعه شهرستان با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

,

قهرمانی، به اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت این ایام نیز اشاره و تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر امسال، بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی در میاندوآب اجرا می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه