اخبار داغ

مدیرکل بهزیستی استان کرمان :

رفع نابرابری های اجتماعی در مناطق کمتربرخوردار ضروری است

رفع نابرابری های اجتماعی در مناطق کمتربرخوردار ضروری است
مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت : مداخلات موثر در بحران های اجتماعی به ارتقاء سلامت اجتماعی و هچنین کاهش آسیب ها به ویژه در مناطق کمتربرخوردار منجر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان ظهر امروز در شورای اداری شهرستان قلعه گنج با تاکید بر رفع نابرابری های اجتماعی در مناطق کمتر برخوردار اظهار داشت : داشتن جامعه ای سالم نیازمند فراهم نمودن شرایط و برابری فرصت ها یرای همه اقشار جامعه است و کاهش یا رفع فقر به زیرساخت ، برنامه ، ارائه خدمات دردسترس و افزاش آگاهی افراد نیاز دارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی در این جلسه با تشریح خدمات انجام شده در شهرستان قلعه گنج گفت : در این شهرستان مرکز دائمی مهارت های زندگی و مرکز مشاوره راه اندازی و همچنین  طرح های توانبخشی – پیشگیرانه –سلامت محورو توانمندسازانه انجام شده است .

,

مدیرکل بهزیستی استان کرمان در جلسه با روسای ادارات بهزیستی شهرستان های جنوب عضو شورای منطقه ۵ بهزیستی استان در قلعه گنج با اشاره به عملکرد قابل قبول اورژانس اجتماعی گفت : مداخلات موثر در بحران های اجتماعی به ارتقاء سلامت اجتماعی و هچنین کاهش آسیب ها به ویژه در مناطق کمتربرخوردار منجر می شود.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه