اخبار داغ

مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران زنجان:

ظرفیت های زنجان در زمینه هنر مغفول مانده است/ضرورت توجه به هنرستان هنرهای زیبا

ظرفیت های زنجان در زمینه هنر مغفول مانده است/ضرورت توجه به هنرستان هنرهای زیبا
مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران زنجان گفت: از ظرفیت های جامعه زنجانی در زمینه هنر به خوبی استفاده نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کریم رفاهی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: هنر در این جهان مدرنیته و پست مدرن هنر در زندگی ما انسان ها حلقه مفقوده محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه با توجه به ساختار جمعیتی 500 هزار نفری زنجان،حتی20 موسیقی دان در زنجان نداریم،افزود: از ظرفیت های جامعه زنجانی در زمینه هنر به خوبی استفاده نشده است.

,

مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران زنجان با اشاره به اینکه هنرستان هنرهای زیبای تهران صدمین سال و اصفهان هشتادمین سالروز احداث خود را جشن می گیرند و به آن افتخار می کنند،ادامه داد: این در حالی است که فعالیت هنرستان هنرهای زیبای زنجان از سه سال پیش آغاز شده است.

,

رفاهی با بیان اینکه این هنرستان در ابتدای کار با 30 هنرجو فعالیت خود را آغاز کرد، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی 120 دانشجو در این هنرستان مشغول به تحصیل هستند.

,

وی گفت: در حال حاضر دانشجویان زنجانی به دلیل نبود امکان ادامه تحصیل در رشته های هنری به سایر استان ها مراجعه می کنند، افزود: این نگرانی والدین است که فرزندانشان تنها تا مقطع دیپلم در زنجان امکان ادامه تحصیل دارند.

,

مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران زنجان خاطرنشان کرد: ساختمان این هنرستان بر اساس رویکرد و رهیافت 50 ساله احداث شده است و می توان آن را به مجتمع آموزشی از مقطع ابتدایی تا پایان دانشگاه در نظر گرفت.

,

رفاهی با بیان اینکه رشته موسیقی را با شش نفر در این هنرستان شروع کردیم،گفت:  هارمونی موجود در موسیقی انسان را به سوی خداوند متعال سوق می دهد.

,

وی با اشاره به کسب رتبه های بالا در کنکور هنر توسط هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای زنجان، بیان داشت:85 درصد هنرجویان رتبه های خوبی را کسب کرده اند و در دانشگاه های تهران و شیراز ادامه تحصیل می دهند.

,

این مسئول برضرورت پرداختن به رشته های هنری در هنرستان هنرهای زیبای زنجان تاکید کرد و گفت: ضروری است هفتگانه هنر شامل موسیقی، حرکات نمایشی، هنرهای ترسیمی، تجسمی، نمایش،سینما و ادبیات در این هنرستان به هنرجویان ارائه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه