اخبار داغ

نگاهی به برنامه های فرهنگی زنجان؛

از برگزاری جشنواره شعر و قصه تا موفقیت هنرمند زنجانی در جشنواره عکس

از برگزاری جشنواره شعر و قصه تا موفقیت هنرمند زنجانی در جشنواره عکس
برنامه های فرهنگی شهر زنجان نیز همچون هفته های گذشته پر رونق است و جشنواره های متعددی در زنجان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا، دهمین جشنواره شعر و قصه استان زنجان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و انجمن ادبی اشراق برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا ١٠ بهمن امسال فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در زنجان ارسال کنند.

,

اختتامیه این دوره از جشنواره نیمه اسفندماه سال جاری برگزار می شو و هنرمندانی که تا به حال موفق به ارسال اثر به جشنواره نشده اند می توانند آثار خود را در موضوع آزاد حداکثر تا ١٠ بهمن ٩٧ به پست الکترونیکی  zn.jashnvareh@gmail.com ارسال کنند.

,

بنا به اعلام دبیرخانه جشنواره با توجه به فرصت کم باقیمانده تا اختتامیه و لزوم زمان کافی برای داوری آثار مهلت مذکور قابل تمدید نخواهد بود.

,

شرایط شرکت در این جشنواره ارسال حداکثر سه اثر در هر بخش، شرکت همزمان در چند بخش آزاد، ارسال کپی کارت ملی همراه با یک قطعه عکس و فرم شرکت در جشنواره اعلام شده است، همچنین آثار ارسالی نباید در دوره های مختلف این‌جشنواره و دیگر جشنواره های استانی شرکت نموده باشند.

,

این جشنواره در بخش های شش گانه شعر کلاسیک فارسی، شعر کلاسیک ترکی، شعر آزاد فارسی، شعر آزاد ترکی، داستان کوتاه فارسی و  داستان کوتاه ترکی برگزار می شود.

,

 

,

*موفقیت هنرمند ابهری در جشنواره عکس خبری

, *موفقیت هنرمند ابهری در جشنواره عکس خبری, *موفقیت هنرمند ابهری در جشنواره عکس خبری,

احمد آهنگری، موفق به کسب مقام سوم در سیزدهین جشنواره عکس خبری مطبوعاتی دوربین.نت شد.

,

در آیین اختتامیه جشنواره عکس خبری مطبوعاتی دوربین.نت که در فرهنگسرای شفق تهران برگزار شد، محمد آهنگری عکاس فعال شهرستان ابهر و عکاس خبرگزاری ایسنا زنجان، حائز رتبه سوم در بخش تک عکس اجتماعی شد.

,

نمایشگاه آثار راه یافته به این جشنواره دی ماه ٩٧ در فرهنگسرای سرو تهران به نمایش در آمد.

,

 

,

*برگزاری جشنواره ساخت انیمیشن و فیلم کوتاه«مهارت آموزی» در زنجان

, *برگزاری جشنواره ساخت انیمیشن و فیلم کوتاه«مهارت آموزی» در زنجان, *برگزاری جشنواره ساخت انیمیشن و فیلم کوتاه«مهارت آموزی» در زنجان,

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان جشنواره ساخت انیمیشن و فیلم کوتاه«مهارت آموزی» را برگزار می کند.

,

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشنواره ساخت انیمیشن و فیلم کوتاه با موضوع مهارت آموزی از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می شود.

,

این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی برترین آثار فیلم کوتاه و انیمیشن و ایجاد رقابت بین فیلم سازان و هنرمندان بخش انیمیشن برگزار می شود.

,

متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند آثار تولیدی خود را از اول تا ٣٠ بهمن سال ٩٧ به دبیرخانه جشنواره واقع در آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان ارسال کنند.

,

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.zntvto.ir مراجعه و یا با شماره ٣٣٠٣٦٢٤٧ تماس حاصل کنند.

, www.zntvto.ir,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه